Laivas un to motori

Jā, slodze lielāka , bet ne ,, pārslodze,, viss normas robežās. Pamainot par vienu soli lielāku skrūvi apgriezieni nokrītas apmēram pa 200. Bija 5500 paliek 5300 nu nav baigā starpība. Jā un par benzīna patēriņu pieaugumu šīs manipulācijas rezultātā šiem motoriem vispār šķiet nepieklājīgi runāt. Viņa vienkārši nav salīdzinājumā ar 3litru bembi :)).
25.augusts 2021, 17:03 | links
 
Tā ir, apgriezieni pazemināsies. Bet te arī jautājums. Kas ir saaudzīgāk dzinējam lielāka slodze, mazāki apgriezieni vai zāģēt uz max pieļaujamajiem. Piemēram ar piecinieku pārbrauciens Baltezers-Ķīšezers apmēram stunda. Man kkā ausij tīkamāk ja apgriezieni zemāki.

RaimisD, 25.augusts 2021, 13:52

Viens “bet”, apgriezieni pazemināsies pārslodzes dēļ!
25.augusts 2021, 16:16 | links
 
Tā ir, apgriezieni pazemināsies. Bet te arī jautājums. Kas ir saaudzīgāk dzinējam lielāka slodze, mazāki apgriezieni vai zāģēt uz max pieļaujamajiem. Piemēram ar piecinieku pārbrauciens Baltezers-Ķīšezers apmēram stunda. Man kkā ausij tīkamāk ja apgriezieni zemāki.

RaimisD, 25.augusts 2021, 13:52

Nu mašīnām automātiem dzinēji ilgāk kalpo pie vienādas apkopes...
25.augusts 2021, 14:23 | links
 
Tā ir, apgriezieni pazemināsies. Bet te arī jautājums. Kas ir saaudzīgāk dzinējam lielāka slodze, mazāki apgriezieni vai zāģēt uz max pieļaujamajiem. Piemēram ar piecinieku pārbrauciens Baltezers-Ķīšezers apmēram stunda. Man kkā ausij tīkamāk ja apgriezieni zemāki.
25.augusts 2021, 13:52 | links
 
Dadzis12,, starpība ar mīnusa zīmi,, es te pirms šā šā gada sezonas arī negribēju ticēt CLspečukiem, ka nevajag, labuma nekāda !! Tomēr uzlikju mazajam jamaham par vienu 3/4 lielāku dz.skrūvi! Mottors vairs nominālos 5500 apgriezienus nevareja uzgriezt,, bet mocīt toč nevajag!! Atgriezos pie štata dzenskrūves.
Dz.skrūves maiņas var izveikt lielo jaudu motoriem.. mazie nevelk!!
25.augusts 2021, 12:58 | links
 
Bezjēdzīgs investīcija-ieguvums aspektā.
25.augusts 2021, 12:10 | links
 
Dadzis12 [25.08.21]: Ch, Mercury 3.5hp ir kāda starpība ja oriģinālās dzenskrūves vietā ar doli 6 uzliek dzenskrūvi ar soli 7?
3.5niekam nav mēģināts, bet 5niekam visai pezjēdzīgs pasākums. Pieļauju, ka ātruma pieaugums varētu būt ap 1-2km/h, bet glisē toč nesāks celt :)))
25.augusts 2021, 12:04 | links
 
Varbūt kāds var piedāvāt Gumijas laivu garumā no 3.50- 3.80
Mans tel- 20527956

Markuss, 23.augusts 2021, 12:27


šāda ir pieejama.
ir piedāvājumā STM-330 storm
200 eur
25.augusts 2021, 11:47 | links
 
Ch, Mercury 3.5hp ir kāda starpība ja oriģinālās dzenskrūves vietā ar doli 6 uzliek dzenskrūvi ar soli 7?
25.augusts 2021, 11:22 | links
 
Varbūt kāds var piedāvāt Gumijas laivu garumā no 3.50- 3.80
Mans tel- 20527956
23.augusts 2021, 12:27 | links
 
Zog viņus skandināvijas valstīs dikti (piekaramos motorus) Neformāli ir palūgts būt stingrākiem.

RaimisD, 17.augusts 2021, 20:28



NU pagājušo gadu viss bija ok!
18.augusts 2021, 09:10 | links
 
Zog viņus skandināvijas valstīs dikti (piekaramos motorus) Neformāli ir palūgts būt stingrākiem.
17.augusts 2021, 20:28 | links
 
trokiis [17.08.21]: Nu par NOR nezinu, no Somiem kad motoru pirku man līdzi nāca 1 lapele, kur rakstīts no kā pirku, datums pa cik pirku un paraksts .... CSDD paņēma un viss kārtībā!
Nu nez vai pietiks ar 1 lapeli, man nepietika. Pirms gada mēģināju piereģistrēt (sporta moči tas pats ,kas laivas motors) pāris krosiniekus. Moči 10gadus jauni. Uz rokām bija maiņas līgums ar iepriešējo saimnieku, numuru salīdzināšana un pieņemšanas, nodošanas akts. Nepietiek, vajag maksājuma fakta apliecinājumu no pirmā īpašnieka. Brīnumainā kārtā dabuju 9 gadus vecus pārdevuma rakstus no vācijas plača.
Rezultātā man bija. Pirmā īpašnieka pārdošanas papīri( bez čeka un maksājuma izdrukas) vācijas. Otrā īpašnieka un mans līgums. Pieņ-nod akts, un num. salīdzināšana.
Un ar to bija par maz, nepiereģistrēja. Moš tiešām bija par maz, vai purns likās riebīgs. Bet nu fakts ir fakts.
17.augusts 2021, 20:09 | links
 
Kungi, varbūt kādam ir pieredze ar lietota uzkaramā motora no NOR reģistrēšanu? Sazvanīju CSDD, teica, ka vajag orģinālpirkuma dokumentus, bet večukam, no kura motoru iegādājos, tādi vairs nebija (motors 2010. gada) un 8hp motoru NOR nevienam intereses reģistrēt, tā kā arī tehniskā man nav. Ir kādi varianti, līdzīgi kā ar auto no GER, reģistrēt ar plača falšo pirkuma lapeli?

Atlaidmammmu, 17.augusts 2021, 18:48



Nu par NOR nezinu, no Somiem kad motoru pirku man līdzi nāca 1 lapele, kur rakstīts no kā pirku, datums pa cik pirku un paraksts .... CSDD paņēma un viss kārtībā!
17.augusts 2021, 19:11 | links
 
Kungi, varbūt kādam ir pieredze ar lietota uzkaramā motora no NOR reģistrēšanu? Sazvanīju CSDD, teica, ka vajag orģinālpirkuma dokumentus, bet večukam, no kura motoru iegādājos, tādi vairs nebija (motors 2010. gada) un 8hp motoru NOR nevienam intereses reģistrēt, tā kā arī tehniskā man nav. Ir kādi varianti, līdzīgi kā ar auto no GER, reģistrēt ar plača falšo pirkuma lapeli?
17.augusts 2021, 18:48 | links
 
Kamēr gaidi atsperi, startē motoru uztinot un paraujot striķi uz ,,mahavika,, (pareizā virzienā )
17.augusts 2021, 18:13 | links
 
Brazma [17.08.21]: Labdien!
Nepieciešama startera atspere priekš VETEROK 8 ML. Varbūt kāds zin kur meklēt tādam mamutam rezerves daļas. Vai arī kādam šķūnī stāv neejošs tāds motors un būtu gatavs pārdot.
Paldies!
Ja nav steiga vari uzsūtīt
https://www.zosoptic.ru/price/parts-for-boat-motors/zapchasti-veterok/pruzhina-startera-veterok-612207.html
Ja negribi gaidīt izgatavo pats. Ņem atsper tērauda stiepli vajadzīgajā diametrā, atlaidini (ja tā, jau nav sagatavota apstrādei), uztin uz nepieciešamā diametra stieņa ( stieni ņem mīnusā, koeficentu nepateikšu )pierūdi un tad normalizē, lai nav trausla. Vienīgi taisot pašam ir grūti trāpīt ar atsperes stiprumu, parasti sanāk pa spēcīgu.
17.augusts 2021, 17:50 | links
 
Labdien!
Nepieciešama startera atspere priekš VETEROK 8 ML. Varbūt kāds zin kur meklēt tādam mamutam rezerves daļas. Vai arī kādam šķūnī stāv neejošs tāds motors un būtu gatavs pārdot.
Paldies!
17.augusts 2021, 17:01 | links
 
Pāris gadus atpakaļ bija tā pati problēma ,viss trancis bija izļurkājies, bet tā kā laiva labi turēja gaisu, tad aizvedu uz Dulkanu un pārlīmēja visu tranci, ja nemaldos, tas izmaksāja 130 eiras.Tā ka nu pašam jārēķina vai atmaksājas. Mana laiva labi kalpo joprojām.

Lauris50, 11.augusts 2021, 21:44


manu laivu salīmēja, izdarīja vairāk kā prasīju. ir ok.
zvanīt : Armands 29253332. darbnīca Rīgā, Miera ielā 11.
17.augusts 2021, 16:01 | links
 

Ko šādu stiklšķiedras laivai var pats salabot vai jāved pie meistariem un ap cik varētu remonts izmaksāt? Ir kādam pieredze?
17.augusts 2021, 11:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager