Laivas un to motori

Tere!
Jā,ir gan airu aizstājējs,gan sniega mocis.Bet sūdzību par sliktu degvielu nav.
1.novembris 2010, 08:42 | links
 
Pērku mazlietotu 4-taktu motoru 8-15hp ar īso kāju ne vecāku par 2006 g. ražojumu. Ja ir ko piedāvāt rakstiet privātajā!!!
31.oktobris 2010, 17:56 | links
 
VSOP
Nu vienreiz(17:50) piekrītuTev par visiem 100%.
31.oktobris 2010, 01:08 | links
 
varbūt kāds var ieteikt kur Lielupē (Jelgavā vai tās tuvumā) šobrīd vēl iespējams laivu iznomāt?
30.oktobris 2010, 22:41 | links
 
Labi, degvielas filtrs atrisinām visas manas problēma. Arī tas, ka izmantoju iebūvēto bāku savam 4hp, bieži vien izsūc karbūzi tukši, piepumpāt to visu atpakaļ jau ir problēmas, un tad vēl filtrs būs jāpierausta?:( Vincilindrnieks jau itkā pat pacietīs arī nelielu ūdens piejaukumu. Neesmu jaucis karburatoru vaļā, mok tur kāds filtriņš iebūvēts?! Nu nevaidzētu tak tā būt, ka viss pa taisno.
Par degvielu. Nu manam pamācībā ir jauki aprakstīts viss tas process, ja grab vārsti, lejiet benzīnu aur augstāku oktānskaitli. Nekas par iesnām...
Pirms vairākiem gadiem kādā no autožurnāliem redzēju tabulu, kur salīdzināts benzīna oktānskaitļa atbilstība. Ja pareizi atminos, tad E98 vilka apmēram uz 96 un E95 uz 93, kas parāva uz nostaļģiju, kādreiz taču bija 93. benzīns. Labi, jautājums par to, kā tas ietekmēs motoru, ja ielejam degvielu ar lielāku oktānskaitli? Itkā dzinējam ar aizdedzes čipu nevaidzētu būt pilnīgi nekādu problēmu, bet pārējiem?
30.oktobris 2010, 21:28 | links
 
17-niece

Gudri ne gudri, bet starp bāku un dzinēju ērtā vietā pārgriezt degvielas trubiņu un ielikt pa vidu mazu caurspīdīgu degvielas filtru un miers mājās.
30.oktobris 2010, 17:50 | links
 
Man ar Bertu (UAZ-3152) ir tas pats, kā ieleju 95 tā uzreiz var just, nav tā motora dziesma kas 98.

P.s. Es saprotu kā krievu motoru ar japošku salīdzināt ir grūti, bet tomēr
30.oktobris 2010, 16:29 | links
 
honda, vai cik mēs gudri! varbūt arī 2.3hp hondai ir degvielas filtrs,bet suzuki 2,5hp un mercury 2,5hp nav degvielas filtru, ir tikai metālisks gaisa filtrs. ja merkuram 2.5hp tāds vispār ir,tad tikai kaut kur integrēts un nemaināms. man arī no šīs vasaras(3.sezona) ir sākušās problēmas ar slāpšanu pie maziem apgriezieniem. pārgāju uz 98. tieši 98 benzīns vislabākais esot lukoilā nopērkams,tā vismaz apgalvoja viens pazīstams autosportists.
30.oktobris 2010, 16:10 | links
 
Patiesība te vienkārša - dzinējs ir dzinējs lai tas būtu laivas, pļaujmašīnas, mašīnas vai helikoptera, divtaktu vai četrtaktu - visiem dzinējiem kas darbojas uz degvielu ir jābūt degvielas filtram, savukārt degvielas filtrs ir vismaz reizi sezonā jānomaina, it sevišķi jau nu laivai kur degviela tiek pildīta no kaniņām, bieži vēl pie dabas kur degvielā var tikt visādi gruži un t.t.. Ja šis priekšnosacījums būs izpildīts tad arī sliktākas kvalitātes degviela nesabojās Jums copes dienu un nevajadzēs ķerties pie tādu smalku mehanismu jaukšanas kā karburators.
29.oktobris 2010, 20:06 | links
 
Tā kā nevienam neuzticos,motoru nepērku un airēju tālāk.:)))
29.oktobris 2010, 18:38 | links
 
Lbruno,tev laivas motors ir? Paprovē ar sūdīgu benzīnu uz min.apgriezieniem viņu ilgstoši padarbināt-redzēsi,būs auzas--bet tavi nosauktie trimeri un zales pļāvēji taču strādā ar lieliem motora apgriezieniem--te ir baigā starpība un nelīdz arī 95 ultima.Kā teica guntarskl-pie mums daudz rūpnīcu, kur taisa degvielu,tāpēc neuzticaties nevienam.
29.oktobris 2010, 18:07 | links
 
Man ar nav gadījušās degvielas problēmas, laivai pārsvarā leju Satoilā vai vēl vienā tankā pie mājām, starpību nejūtu. Autiņi - tikai Satoilā.
29.oktobris 2010, 12:52 | links
 
DsKs

gintsgg, 5nieks KRIM-u uz glisi nevar izcelt,savukart 10nieks var,starpiba ir :)

Bet es jau teicu tieši to pašu , ka starp 2,5 un 5 īpašu starpību neredzu , bet starp šiem līdz 5 un 10 , starpība ir liela .
29.oktobris 2010, 10:52 | links
 
Ar benzīnu darbināmā tehnikā leju Statoil 95 Ultimu,kopš tā parādījās tirgū.Problēmu nezinu!Gan zāģis,gan trimmeris,gan zāles pļāvēji un auto iet kā Šveices pulksteņi.
29.oktobris 2010, 09:49 | links
 
Lbruno
tere:)tik tie oktāni neatbilst rakstītajam.to Tu vismaz nojaut?
:)))
29.oktobris 2010, 09:41 | links
 
Tere!
Kur tāda naiva doma,ka 95 sliktāks par 98?
Katram paredzēts savs.Dīzelim -dīzelis,benzīna dzinējam ar attiecīgu kompresijas pakāpi-benzīns ar oktānu skaitli 95,forsētam dzinējam,t.i. ar augstāku kompresijas pakāpi-98 utt.
29.oktobris 2010, 09:37 | links
 
Pie mums bendža ir sliktas kvalitātes jau visu laiku + vēl tagad tās oficiālās piedevas.
Visas šķaudīšanas, slāpšanas, gumijiņu, membrāniņu problēmas ir tikai dēļ degvielas.
Lejiet E98, vismaz tankštelēs apgalvo ka 98jam nav piedevu.
Jūs zinājāt, ka Latvijā ir kādas 5-6!!!!! oficiālas degvielas rūpnicas!?
Tas ir tā, ieved degvielas sastāvdaļas atsevišķi, lai nav akcīze jāmaksā, un tad visu sajauc kopā. Cik kvalitatīvi, tā jau ir cita runa:)))
29.oktobris 2010, 09:34 | links
 
Vispār daudziem pazīstamiem pēdējā laikā mazie motori sākuši klepot un šķaudīt. Paziņa veic apkopes un remontus, pēdējā laikā daudz zvanu.
Laikam tiešām bendzīns ir reti sūdīgs bendzīntankos, citu izskaidrojumu es neredzu.
Pašam Suzuks 5 hp uz maziem aborotiem tā kā gura nost un reizēm spļāva bendzīnu laukā, izjaucām visu motoru, bāku iztīrījām, karburatoru iztīrījām, uz stenda uzlikām, vai tur spiedienu, sveci nomainījām, visu degvielas sistēmu pārbaudījām, viss kārtībā, nu viss čikiniekā. Manuprāt bendzīns ir reti sūdīgs, jāmēģina ieliet 98 būs.
29.oktobris 2010, 09:18 | links
 
OO... liels paldies par izsmelosam atbildem :)
Visu laiku esmu vizinajies 5z\s.Bet talakos gabalos ,nu jaa jaapalasa gramata:D
Ir ok ,doma ka iegadasos kadu 10z\s bus ok atregulesu apgr., vai ari nomainisu dzenskruvi :)
Veilcei bus ok un ari uz prieksu ies :)
29.oktobris 2010, 08:20 | links
 
Karbūži itkā visiem ir vieni. Mok ūdens kauč kur sakrājies? Man Yama ar šķaudīja, bet beigās atklāju, ka tas notiek, kad motors bijis sagāzts. I pat sekluma režīmā nevarēja uzstartēt...
28.oktobris 2010, 22:36 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager