Veidosim saturu kopā!
  • Jūsu novadā gaidāmas vai jau aizvadītas copmaņus saistošas aktivitātes?
  • Jums ir viedoklis par copmanim aktuālu tematu?
  • Esat izbaudījis aizraujošu copes piedzīvojumu?

Rakstiet mums! Pievienojiet attēlus (vai uzticiet tos piemeklēt CL redaktoram) un mēs nodosim Jūsu vēstījumu visai Latvijas copmaņu saimei!

Jaunākie komentāri

Seko līdzi

Seko līdzi jaunākām ziņām sev ērtākā veidā izmantojot CopesLietas.lv ziņu sadaļas RSS barotni.
Neste Fishing Team | 8.maijs 2018, 20:03 | Komentēt | 1354 skatījumi

Ceļš uz PAL Trout 2018

Ceļš uz PAL Trout 2018 mums sācies labu laiku atpakaļ. Rudenī netikām saspringta grafika dēļ un tika nolemts ka pavasarī jātiek 100% paspēkoties ar Krievijas spēcīgākajiem forelistiem. Diezgan ātri noskaidrojās mūsu komandas sastāvs: Anatolijs Livdāns Kristians Godins un Sergey Abramov.

Gatavojamies jau laicīgi, noskaņojamies uz krievu kotletēm, bet tur mūs sagaida patīkams pārsteigums, zivis tika ielaistas 300-400gr. No rīta 1. maijā noķēru sevi pie domas , ka kamēr tūkstosiem copmaņu Latvijā bruņojās līdaku copei, mēs braucam uz dīķi. Jocīga sajūta. Treniniem bija atvēlētas 4 stundas. Mums tie bija nepieciešami, lai iepazītos ar dīķi un tā reljefu.

Sadalījām uzdevumus un sadalījāmies pa dīķi. Kā izrādījas vēlāk īsti ar uzdevumiem neesam tikuši galā. PAL Trout ir Krievijas lielākas un prestižākās area sacensības, par ko pārliecinājāmies atklāšanas ceremonijā, kad pieteica sportistus. Tik daudz dažādu medaļnieku vienuviet neesmu redzējis :) Organizātori atzīmēja Latviju ar to, ka area sports kļuva par atsevišķu disciplīnu un tur attīstās tieši dīķu foreļu speciālisti. Tālāk sekoja sapulce un izloze, kur sākumā tika sadoti brīdinājumi par pārkāpumiem treniņu laikā, tad īsi apsprieda noteikumu nianses un nobeidzās viss ar izlozi.

Kristiāns ar Sergeju tika seklākajā sarkanajā zonā, bet es "profiņu" baltajā zonā, kur izloze saveda kopā lielu daļu no līderiem. Nolēmām pavakariņot kopā ar Ильсур Талипов un dodies uz viesnīcu gatavoties. Mēģinājām veikt live reportāžas , lai sekotājiem būtu iespaids par notiekošo. Ceru, ka kādam likās tas noderīgi un interesanti. Pirmās dienas starts nepaiet bez nerviem. Es personīgi startēju pret 5 no top 10 pēc pirmās dienas rezultātiem.

Bēdīgi ir divi fakti: 1. man ir mazāk kontaktu kā pretiniekam gandrīz katrā duelī 2. Kristiānam iet tik pat sūdīgi. Labā ziņa ir tā, ka Sergejam izdodās cīnīties tabulas vidusdaļā. Rezultāti ir ļoti vāji. Kristiāns 34ais zonā, Sergejs 17ais un es 32ais. Man 6 zaudējumi no 8 iegājieniem, desmit noķertās foreles. Cīnīties objektīvi varēju tikai trijos iegājienos pret Vasiljevu (4:6), Afanasjevu (2:3) un uzvara pret Karemulinu (1:0), pārējie smagie zaudejumi un neizšķirts pret Lebedevu (1:1). Īpašs zaudējums bija Frolovam, 1:10. Mani ar tanku pārbrauca pāri. Maiņa vietām palīdzēja tikai tikt pie copēm un shodiem, kuri bija sekas dranķīgam morālam stāvoklim.

Diena beigusies, galvā maļās viskautkas. Ejam uz izlozi, veiksmīgi tiekam vienā baltajā zonā bez iegājieniem vienam pret otru. Mūsu zona paliek tik pat spēcīga, kas savā ziņā priecē, jo pat zaudējot matemātiskās izredzes uz labu startu, mēs gribam cīnīties pret tiprākajiem. Mani īpaši iepriecināja izlozes dāvinātā iespēja tikties ar Frolovu tajā pašā 12ajā sektorā :) Pat to vēlāk. Vakarā katram par pienākumu bija uzdots veikt atskaiti nevis par rezultātiem, bet par detaļām un kontaktiem ar zivīm. Atzīmēju jocīgu sakritību, mēs ar Kristiānu līdzīgi domājam un daudz ko daram līdzīgi.

Sergejs nostartēja labāk. Finālā radās versija, kuru būtu jāpārbauda. Banāli, bet...mēs pieradām pie dīķiem ar dziļumu līdz 2 metriem. Tur dīķa dziļums ir līdz 3-3,5m. Viss piedzīvotais rosināja domu ka mēs vienkārši par augstu vadījām mānekļus. Piem. daudzu līderu favorīti FOREST PAL 3.8 un Anhem Dohna 3.0 sākot vadīšanu uzreiz sasniedz dziļumu līdz 2 metri un arī tas tikai distances vidū. Horizonts , kur stāvēja forele bija 2,5-3m. Ar to izskaidrojam to, ka konkurentiem bija lielāks skaits copju. Nesaprotu, kā nevienā brīdī ne es, ne Kristiāns nepamēģināja nolaist šūpi uz grunti un novadīt zemākajos slāņos. Nepiedodami. Atlika pārbaudīt teoriju otrās dienas startā. Tobrīd vairs nebija starta nervozitātes, vienīgais kas mums atlika, t.i. pierādīt vispirms sev pašiem, to ka neesam pelnījusi tik zemu vietu tabulā.

Pirmais iegajiens, uzvara 6:1, Otrais 4:2 atspēlejoties no 0:2. Paralēli redzu ka Kristiānam un Sergejam tēma strādā! Pēc iemetiena gremdējam šūpi uz skaitu 7-10 atkarībā no svara, tā lai nesasniedz grunti ap50cm un vadam šūpi vidēji ātŗa tempā. Katrā duelī redzam vairāk kontaktu nekā pretinieki. Trešajā iegājienā tiekos ar Frolovu. Noskaņojos uz revanšu un PAL 3.8 šūpju "battle". Savā ziņā biju pārsteigts, ka biju vadībā 3:0 + shods pie sačoka jau pēc 5-6 minūtēm :) Tad Sergejs ieslēdza citus apgriezienus un tika man garām 3:4. Šūpiņa modeli neuzdrošinos mainīt, jo PAL strādā un vēlos noskaidrot attiecības ar to pašu modeli, mainu krāsu. Katra krāsa atnes 1-3 copes. Divas realizēju tiekot Serejam garām 5:4. paliek ap 2 minūtem un Sergejs izlīdzina rezultātu. Diemžēl beigās mēs abi copes nesajutām. Pats interesantākais duelis, kuru piedzīvoju Krievijā.

Turpinot ķert zivis zemākajā horizontā mūsu komanda ierindojās 2, 5 un 9ajā vietā zonā, kas pierāda ka nolaist rokas nedrīkst un ka mēs neesam bezcerīgi uz krievu sportistu fona. Kamēr apkopoja rezultātus, mēs turējām īkšķus par Sergeju, jo likās bija iespēja tikt finālos. Beigās Sergejam 9ā vieta no 68 šajos sarežģītajos apstākļos. Vēlreiz apsveicu Sergeju! Lielisks sniegums. Mēs visi trīs izdarījām secinājumus un labojām to, kas bija labojams. Tas ir komandas nopelns! Ļoti ceru ka kalendārs ļāus mums piedalīties nākošajās Pro Anglers League Trout sacensībās. Paldies visiem, kuri sekoja mums līdzi! Paldies sacensību organizātoriem!

o r i ģ i n ā l s

[0] Komentāri

Nav pievienotu komentāru. Esi pirmais!