Veidosim saturu kopā!
  • Jūsu novadā gaidāmas vai jau aizvadītas copmaņus saistošas aktivitātes?
  • Jums ir viedoklis par copmanim aktuālu tematu?
  • Esat izbaudījis aizraujošu copes piedzīvojumu?

Rakstiet mums! Pievienojiet attēlus (vai uzticiet tos piemeklēt CL redaktoram) un mēs nodosim Jūsu vēstījumu visai Latvijas copmaņu saimei!

Seko līdzi

Seko līdzi jaunākām ziņām sev ērtākā veidā izmantojot CopesLietas.lv ziņu sadaļas RSS barotni.
liepajniekiem.lv | 24.augusts 2010, 11:28 | 3 komentāri | 1384 skatījumi

Normunds Grabovskis: Jautājuma risināšanā jāiesaistās visām pusēm

Šī tēma nav izrunājama vienā e-pastā, jo Liepājā ir daudz ūdeņu un katrā no tiem situācija ir savādāka, lai nebūtu katru gadu jāmaina noteikumi un lai atrastu zelta vidusceļu, kad apmierināti ir gan makšķernieki (kuru Latvijā ir ap 200 000, tātad katrs 6. iedzīvotājs), gan Liepājas dome, gan osta, lietai ir jāpieiet nopietni.

Ja Liepājas dome grib šo jautājumu sakārtot, tad Liepājas MN projekta jeb saistošo noteikumu izstrādei vajadzētu veltīt vienu darba dienu, uz tikšanos vajadzētu paaicināt gan makšķernieku pārstāvjus (arī es labprāt piedalītos šādā pasākumā), gan ostas, gan pilsētas domes, gan VVD pārstāvjus, vajadzētu sagatavot vismaz A-1 formāta Liepājas karti, tad dienas gaitā, izrunājot visus par un pret katram kanālu, jūras un ezera posmam varētu nonākt pie kaut kāda kopsaucēja un loģiska risinājuma.

Ja šāda darba grupa tiktu organizēta, tad galvenais, lai tajā tiktu iekļauti cilvēki, kuri grib atrisināt šo jautājumu un kuri ir profesionāļi savā jomā, nevis cilvēki, kuriem ir tikai viens, negatīvs, viedoklis, tas attiecās gan uz makšķerniekiem, gan uz pilsētas un ostas pārstāvjiem.

Par to stūres iekārtas bojāšanos un citām iespējamajām nelaimēm, protams, ir jādomā, bet tikpat labi arī lidmašīna var nokrist un vētra koku nolauzt, neba tāpēc nelidosim vai visus kokus zāģēsim, uz ielas ļoti labi sadzīvo gan gājēji, gan mašīnas, vieni iet pa ietvi, citi brauc pa ielu, tieši tāpat vajadzētu būt arī ūdeņos, tur, kur ir visintensīvākā kuģu satiksme, makšķerēšana no ledus nav pieļaujama vai ir pieļaujama tikai noteiktā attālumā no krasta, tur, kur kuģi iebrauc reizi nedēļā vai vēl retāk makšķernieks nevienam netraucē, bet tieši otrādāk pat ir noderīgs, jo laicīgi ziņo par ūdens piesārņojumu, par maluzvejniecību (maluzvejniekiem neeksistē liegumi) un citiem likumpārkāpumiem.

Ideāla situācija viesmakšķerniekiem būtu tāda, ka, iebraucot Liepājā, degvielas uzpildes stacijā vai kādā citā viegli atrodamā vietā var iegādāties dienas – mēneša – sezonas – gada makšķerēšanas atļauju un saņemt vai iegādāties mazu bukletiņu, kurā norādītas visas atļautās makšķerēšanas vietas, atļautās stāvvietas, viesnīcas utt., vietējiem makšķerniekiem, kuri Liepājā ir deklarējuši savu dzīvesvietu, makšķerēšanas sezonas un gada atļaujas tirgotu ar 50% vai 70% atlaidi.

Šādā gadījumā pats galvenais būtu, lai ar savu saistošo noteikumu ieviešanu, atļauju drukāšanu un tirdzniecību nodarbotos pati pašvaldība, nevis kāda privātfirma, jo tikai tādā gadījumā būs redzami patiesie finansu rādītāji un atdeve.

 
 
[3] Komentāri | dilst | aug
 
pauls

odobrjaju ! :)

24.08.10 Atbildēt | Ziņot 0
RolisLiepaja

Žēl ir tikai tas, ka tikai viens no mūsu makšķerēšanas autoritātēm izsaka publiski savu viedokli ! Pārējiem laikam viss ir dziļi .....

26.08.10 Atbildēt | Ziņot 0
murgs

priecē tas ka NG ir kopā ar mums.ideja laba,bet labās idejas,jau pazūd,tikai tapēc ka tās nenāk ne no pašvaldības ne no ostas pārvaldes!!!!!! DARBOŅI noņemiet zvīņas no acīm un izlasiet šo tekstu!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.08.10 Atbildēt | Ziņot 0
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager