Laivas un to motori

aiviss jā turpat, pie Meinarda ceļa. Veiksmīgi tev Ikšķiles domē :)
12.oktobris 2010, 19:58 | links
 
Paldies, eerglis, vai vecā pārceltuve ir pretī Meinarda salai? Rīt piezvanīšu uz Ikšķiles domi, apjautāšos, kāpēc tur ķiegelītis - varbūt tomēr var noņemt...;)
12.oktobris 2010, 17:07 | links
 
aiviss, saulkanē man liekas vienīgā vieta ir pretī rūpnīcai. Tas ir nogriežoties uz saulkalni pēc aptuveni 200 m griežoties pa labi var piebraukt pie paša ūdens, bet vai tur var ekselenti laivu ielaist es tiešām nezinu...

Ikšķilē ir vecā pārceltuve, kur pat ūdeni ieiet betona plāksne. Tur daudzi laivu laiž iekšā, bet tur ceļam priekšā ķieģelis, kuru ignorē. Arī es tur esmu vedis laivu, bet kaut kā neomulīgi bezkaunīgi braukt zem ķieģeļa. Nekad nostrāpēts tur neesmu, bet kautkā stulbi jebkurā gadījumā, dzīvo pie ūdens 300 m, bet laivu nav kur ielaist....
12.oktobris 2010, 12:28 | links
 
Paldies, tiko.no.copes, pie Ako pieminekļa esmu mēģinājis, bet ar savu auto (vieglais, pakaļpiedziņa) tur tomēr nākas iespringt. Ielaist var, bet arā jāvelk atpakaļgaitā ar pagarinājumu (štropi). Laiva ar motoru kādi 400kg+piekabe, it kā nekas smags, bet reljefs in segums tomēr ielas auto par skarbu. Bet negribas mainīt auto:) Cik saprotu - Ķegumā vēl sliktāk. Rakstīšu Salaspils domei iesniegumu, lai uztaisa normālu laivas nolaistuvi, kaut vienu pa visu ciemu;) Ja kāds grib parakstīties, būšu pateicīgs;) Esmu dzirdējis, ka Saulkalnē arī esot, bet neiznu tieši kur, jābrauc būs "ekspedīcijā" ;)
12.oktobris 2010, 12:15 | links
 
To: aiviss
Pirms apvedcella uz Tallin (kaa beidzaas Salaspils), kur griezz augsaa, uzreizs pa labi,tur ir piemineklis kaut-kam un staavvieta-excelenti var ielaist- uzreizs aiz Keguma-svetafora (benziintanks labaa pusee-bet benziinu tur nevajag liet) pirmais pagrieziens pa labi (gar pasta maaju-maajaa ir copes bode-OK)
liidz galam. Atkariibaa no liimena var ielaist ok -vai netik ok :)
11.oktobris 2010, 17:26 | links
 
Vai kāds var padalīties ar info, kur var ielaist laivu no piekabes (tiek vilkta ar vieglo auto, ne džipu) Daugavā netālu no Salaspils (der vietas gan virs, gan zem Rīgas HES)?Salaspils/Ikšķile/Saulkalne/Dārziņi/Rumbula?
11.oktobris 2010, 16:29 | links
 
Cik saprotu, tad tu esi izvēles priekšā - KURŠ ĪSTAIS????? Te nu sistēma domāju ir viekārša, ņemot vērā iepriekšējo info šajā lapā un sevis iegūto info, ņem to kura paām visvairāk ir pieņemama!!!
Lai veicas!
11.oktobris 2010, 10:31 | links
 
tieši tā, es to crabi pabakstīju, likās dikti trausls...
11.oktobris 2010, 09:23 | links
 
Nu jā,man jau arī liekas,ka Crabis nav tik rūpīgi un kvalitatīvi uztaisīts kā piemēram tas pats Kaiman un matreāls uz tausti arī plānāks.
11.oktobris 2010, 09:14 | links
 
kā piemērus, minēja -
garāka alumīnija sliede grīdai
enkura rullītis
vairāk aķu
labāki/biezāki sēdekļi
sēdeķļu stiprinājums alumīnija
trancis esot izturīgāks


pie tam, tas crab, kas bija izlikts, laikam nostāvējis vai kā, nu nepatika kvalitāte...
11.oktobris 2010, 09:05 | links
 
Tieši par to jautāju -
esot 5 gadu garantija gan materiālam, gan šuvēm.
Tur pat esot darbnīca, remonti neesot kavēti, jo viss esot uz vietas, lai veiktu labojumus.
Ja godīgi, parādija man visādas fīčas, kādēl labāk HIBO izvēlēties nevis crab...
11.oktobris 2010, 09:01 | links
 
Silent, tu paprasi viņiem kā hibo seabon ir ar garantijas un parasto remontu, šeit es domāju cik ilgi jāgaida, tobiš vai remontē LV uz vietas
9.oktobris 2010, 15:54 | links
 
Biju iebraucis Laivu namā.
Teicu, ka domāju par sekojošām laivām -
bush crab 330
zebec seabon 320
dulkan 325

puika ieteica labāk hibo seabon. cik paskatijos, tiešām labi nostrādāta, plus 5 gadu garantija. tagad tik atliek apčamdīt dulkan laivu, tad varēs izdomāt. Pašlaik par crabi vairs nedomāju...
9.oktobris 2010, 15:09 | links
 
JAnis@L- starp Suzukiem 4-5-6zs atšķirība būs dīzēs, dzenskrūves solī un cenā, pārējais vienāds
8.oktobris 2010, 22:12 | links
 
Savā laikā meklēju mobilu komplektu (laiva, dzinējs) ar kuru copēt divatā vai vienam. Izšķīros par labu BUSH Kaiman K330R un Tohatsu 9.8 dzinēju. Tohatsu dzinējs man tā liekas starp 10 Zs dzinējiem ir pats vieglākais, t.i. 36,5 kg. Neesu nekāds " kačoks" , bet panest, aiznest un uzstādīt uz laivas mierīgi varu. Tā kā Tohatsu 9.8 rullē
8.oktobris 2010, 20:55 | links
 
Gribētos dzirdēt komentārus no 10 Hp mooru lietotājiem-vai šo var cilāt/vadāt viens cilvēks vieglā bagāžniekā, jet tomēr stipri pa smagu? Dilemma. It kā gribētos 10 Hp motoru bet bail ka būs problēmas vienam staipīt. Tas ka 2 var, skaidrs.
Ps. Un kas ar Suzuki mazajiem motoriem būs reāla atšķirība starp 4-5-6 jo bloks tas pats, cik noprotu, visa atšķirība motora fosāžā.
8.oktobris 2010, 20:51 | links
 
2,5 Hp atšķirībā no pārējiem motoriem nav degvielas sūkņa, un degvirls pieplūst paštecē
8.oktobris 2010, 20:32 | links
 
Andžus
kā tu domā,kas to adatu darbina???
:)))
7.oktobris 2010, 20:55 | links
 
lab, izjaukšu,tad redzēšu ;) Manuprāt, tur ir adata, nevis pludiņš.
7.oktobris 2010, 08:19 | links
 
Karburators bez pludiņa nemedz but.
6.oktobris 2010, 22:45 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager