Laivas un to motori

eerglis
nedrīkst...tādam mērķim paredzēta zīme - balta ar sarkanu riņķi apkārt, ja nemaldos saucas caurbraukt aizliegts :))))
13.oktobris 2010, 11:49 | links
 
aiviss man domāt ka drīkst, ja jātiek pie sava īpašuma.

skrejejs ir ok, tikai pasmaga varētu būt. laivas ar alumīnija grīdu varētu būt vieglākas.
13.oktobris 2010, 11:47 | links
 
Crab CR K-330R.Plusi un mīnusi šim modelim.
13.oktobris 2010, 11:38 | links
 
:))) par darba laiku neiedomājos:( bet poličiem reāli nav jāzin, zem ķieģeļa nedrīkst braukt neviens, ja nav papildzīmes ar izņēmumiem... :( Paldies par info enīvei:)
13.oktobris 2010, 10:34 | links
 
meidropā laivu var nolaist un izvilkt tikai Meidropa darba laikā :)

tad tik gāz zem tā ķieģeļa un būs viss štokos :)
Jo policisti jau nevar zināt, vai tas nav baznīcas auto ar laivu, kas izmanto savu zemi. :))))))))
Līdz ar to arī strāpēt nevar :)
13.oktobris 2010, 10:03 | links
 
eerglis, domē man apgalvoja, ka tā ir baznīcas zeme un īsti ietekmēt zīmes noņemšanu viņi nevar, bet vispār ir doma nākotnē mēģināt atgūt šo ceļu no baznīcas. Tiem, kas tur laiž laivas neviens speciāli policistus virsū nerīdīšot, bet uz savu iniciatīvu viņi protams var noštrāfēt. Vēl esot iespēja par simboliskām naudām nolaist laivu otrā galā - no Meidropa iežogotās teritorijas.
13.oktobris 2010, 09:53 | links
 
aiviss jā turpat, pie Meinarda ceļa. Veiksmīgi tev Ikšķiles domē :)
12.oktobris 2010, 19:58 | links
 
Paldies, eerglis, vai vecā pārceltuve ir pretī Meinarda salai? Rīt piezvanīšu uz Ikšķiles domi, apjautāšos, kāpēc tur ķiegelītis - varbūt tomēr var noņemt...;)
12.oktobris 2010, 17:07 | links
 
aiviss, saulkanē man liekas vienīgā vieta ir pretī rūpnīcai. Tas ir nogriežoties uz saulkalni pēc aptuveni 200 m griežoties pa labi var piebraukt pie paša ūdens, bet vai tur var ekselenti laivu ielaist es tiešām nezinu...

Ikšķilē ir vecā pārceltuve, kur pat ūdeni ieiet betona plāksne. Tur daudzi laivu laiž iekšā, bet tur ceļam priekšā ķieģelis, kuru ignorē. Arī es tur esmu vedis laivu, bet kaut kā neomulīgi bezkaunīgi braukt zem ķieģeļa. Nekad nostrāpēts tur neesmu, bet kautkā stulbi jebkurā gadījumā, dzīvo pie ūdens 300 m, bet laivu nav kur ielaist....
12.oktobris 2010, 12:28 | links
 
Paldies, tiko.no.copes, pie Ako pieminekļa esmu mēģinājis, bet ar savu auto (vieglais, pakaļpiedziņa) tur tomēr nākas iespringt. Ielaist var, bet arā jāvelk atpakaļgaitā ar pagarinājumu (štropi). Laiva ar motoru kādi 400kg+piekabe, it kā nekas smags, bet reljefs in segums tomēr ielas auto par skarbu. Bet negribas mainīt auto:) Cik saprotu - Ķegumā vēl sliktāk. Rakstīšu Salaspils domei iesniegumu, lai uztaisa normālu laivas nolaistuvi, kaut vienu pa visu ciemu;) Ja kāds grib parakstīties, būšu pateicīgs;) Esmu dzirdējis, ka Saulkalnē arī esot, bet neiznu tieši kur, jābrauc būs "ekspedīcijā" ;)
12.oktobris 2010, 12:15 | links
 
To: aiviss
Pirms apvedcella uz Tallin (kaa beidzaas Salaspils), kur griezz augsaa, uzreizs pa labi,tur ir piemineklis kaut-kam un staavvieta-excelenti var ielaist- uzreizs aiz Keguma-svetafora (benziintanks labaa pusee-bet benziinu tur nevajag liet) pirmais pagrieziens pa labi (gar pasta maaju-maajaa ir copes bode-OK)
liidz galam. Atkariibaa no liimena var ielaist ok -vai netik ok :)
11.oktobris 2010, 17:26 | links
 
Vai kāds var padalīties ar info, kur var ielaist laivu no piekabes (tiek vilkta ar vieglo auto, ne džipu) Daugavā netālu no Salaspils (der vietas gan virs, gan zem Rīgas HES)?Salaspils/Ikšķile/Saulkalne/Dārziņi/Rumbula?
11.oktobris 2010, 16:29 | links
 
Cik saprotu, tad tu esi izvēles priekšā - KURŠ ĪSTAIS????? Te nu sistēma domāju ir viekārša, ņemot vērā iepriekšējo info šajā lapā un sevis iegūto info, ņem to kura paām visvairāk ir pieņemama!!!
Lai veicas!
11.oktobris 2010, 10:31 | links
 
tieši tā, es to crabi pabakstīju, likās dikti trausls...
11.oktobris 2010, 09:23 | links
 
Nu jā,man jau arī liekas,ka Crabis nav tik rūpīgi un kvalitatīvi uztaisīts kā piemēram tas pats Kaiman un matreāls uz tausti arī plānāks.
11.oktobris 2010, 09:14 | links
 
kā piemērus, minēja -
garāka alumīnija sliede grīdai
enkura rullītis
vairāk aķu
labāki/biezāki sēdekļi
sēdeķļu stiprinājums alumīnija
trancis esot izturīgāks


pie tam, tas crab, kas bija izlikts, laikam nostāvējis vai kā, nu nepatika kvalitāte...
11.oktobris 2010, 09:05 | links
 
Tieši par to jautāju -
esot 5 gadu garantija gan materiālam, gan šuvēm.
Tur pat esot darbnīca, remonti neesot kavēti, jo viss esot uz vietas, lai veiktu labojumus.
Ja godīgi, parādija man visādas fīčas, kādēl labāk HIBO izvēlēties nevis crab...
11.oktobris 2010, 09:01 | links
 
Silent, tu paprasi viņiem kā hibo seabon ir ar garantijas un parasto remontu, šeit es domāju cik ilgi jāgaida, tobiš vai remontē LV uz vietas
9.oktobris 2010, 15:54 | links
 
Biju iebraucis Laivu namā.
Teicu, ka domāju par sekojošām laivām -
bush crab 330
zebec seabon 320
dulkan 325

puika ieteica labāk hibo seabon. cik paskatijos, tiešām labi nostrādāta, plus 5 gadu garantija. tagad tik atliek apčamdīt dulkan laivu, tad varēs izdomāt. Pašlaik par crabi vairs nedomāju...
9.oktobris 2010, 15:09 | links
 
JAnis@L- starp Suzukiem 4-5-6zs atšķirība būs dīzēs, dzenskrūves solī un cenā, pārējais vienāds
8.oktobris 2010, 22:12 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager