Labi, degvielas filtrs atrisinām visas manas problēma. Arī tas, ka izmantoju iebūvēto bāku savam 4hp, bieži vien izsūc karbūzi tukši, piepumpāt to visu atpakaļ jau ir problēmas, un tad vēl filtrs būs jāpierausta?:( Vincilindrnieks jau itkā pat pacietīs arī nelielu ūdens piejaukumu. Neesmu jaucis karburatoru vaļā, mok tur kāds filtriņš iebūvēts?! Nu nevaidzētu tak tā būt, ka viss pa taisno.
Par degvielu. Nu manam pamācībā ir jauki aprakstīts viss tas process, ja grab vārsti, lejiet benzīnu aur augstāku oktānskaitli. Nekas par iesnām...
Pirms vairākiem gadiem kādā no autožurnāliem redzēju tabulu, kur salīdzināts benzīna oktānskaitļa atbilstība. Ja pareizi atminos, tad E98 vilka apmēram uz 96 un E95 uz 93, kas parāva uz nostaļģiju, kādreiz taču bija 93. benzīns. Labi, jautājums par to, kā tas ietekmēs motoru, ja ielejam degvielu ar lielāku oktānskaitli? Itkā dzinējam ar aizdedzes čipu nevaidzētu būt pilnīgi nekādu problēmu, bet pārējiem?
30.oktobris 2010, 21:28 |
links