Laivas un to motori

Nav vajaku sveču.Viņam ir dažadi siltumadeves koeficenti.Tev vajag ''karstaku''.
16.novembris 2010, 12:42 | links
 
paldies par info! izmēģināšu, kā teici, par svecēm dzirdēju, ka iesaka likt vājākas tieši šāda iemesla dēļ.
16.novembris 2010, 12:39 | links
 
17 nomaini sveci.Ja ilgi velce tad svece neuzkarst cik vajag un nenodeg uzdegumi.Vai ari pameģini kadu laiku pavilkt pilnu ručku lai svece izkarst
16.novembris 2010, 12:25 | links
 
V.S.O.P. kā Tu to domā? :)
16.novembris 2010, 10:55 | links
 
Piraac,divata var izgrozities,trijata sudigi ... tas par 450 ...
16.novembris 2010, 10:51 | links
 
Tai BRIGā450 nav pa maz vietas? Makšķerēšanai...

Tā kā slēpošana pašreiz vēl neinteresē, tad 50Zs arī laikam nē.

Kaut kur (hmm tepat?) lasīju, ka lai laivu paceltu uz glisi, esot jābūt 1zs uz 10kg. Importa saitos runā par ~1zs uz 7kg. Nav gan skaidrs, vai ir runa par laivas un motora pašmasu, vai arī tiek ierēķināts ekipāžas svars.

Ko saka pieredze?
16.novembris 2010, 10:45 | links
 
Izklausās pēc "vardēm" degvielas padevē.
16.novembris 2010, 09:42 | links
 
varbūt kāds ar to saskāris: kas varētu būt par problēmu Mercury 2,5 zirgu motoram, ja reizēm, iedarbinot motoru, kāja laiž baigos burbuļus un nevar uzgāzēt un kā ieliek ātrumā noslāpst? parasti pie auksta vai remdena motora.tas varētu būt saistīts ar dzesēšanu? sen gan neesmu mainījis reduktorā eļļu(krietni virs 100 darba stunām), varbūt arī tas pie vainas, ar steigu nomainīšu. vēl motors pēdējā laikā pasācis slāpt pie minimāliem apgriezieniem.lietoju viņu velcējot. nekas nav aizsērējis, karburators un aizdedze pārbaudīta, nekas nav aizsērējis paldies
16.novembris 2010, 09:20 | links
 
Piraac

Pirmā labā lieta ir tavs piegājiens jautājumam. Ja Pērc, tad labu mantu.

4,2m ar 15 nieku ies, būs pašvaks, bet viss ir atkarīgs no paredzamajiem attālumiem. Ja attālumi nelieli, tad ies. RIBi ir smagāki par pūšļiem, bet ir daudz komfortablāki viļņos, bet nekad neielīdīs bagāžniekā.

Man ir bijusi "līdaka"(ļoti extrēms pasākums), Bush K360 ar 20 Hp Hondu(labs kvokošanai, ātrs, kamēr nav viļņu) un Brig450 ar 50hp Hondu(jau ir ok, var kvokot, velcēt, slēpot,spiningojot traucē konsole, vispār tā Brigam ir par lielu priekš 4,5 m, bet tagad tirgoju, jo tomēr par mazu max ātrums slēpojot uz 1 slēpes).

Ja tu nekvoko(uz gumijas borta baigi ērti) un ir kur glabāt, tad labāk tomēr kaut ko nepiepūšamu. Pazīstami puikas ir iepirkuši sakarīgas laivas copei, stiklaplasta, ērtas, ātras. Neesmu interesējies, kā saucas, bet ar 25 Hp motoriem pa Daugavu labi pārvietojas, daudz vietas mantām un ērtas spiningošanai.

Mēģini izlobīt ko sev derīgu no augstāk minētā.
16.novembris 2010, 07:10 | links
 
OK. Tad jautājums par RIB. Vizuāli šķiet dziļāks kokpits, kas varētu padarīt stāvēšanu kājās nedaudz drošāku. Vai tā ir, vai tikai šķiet?
Nu un principā RIB vispār būtu labāka izvēle, ne? Vienīgi divi mīnusi - dārgāka laiva un lielāks/dārgāks dzinējs.
Pareizi esmu sapratis?
Mēģinu izsvērt par un pret, 10zs vs 15zs, 4.2, vai 4.7m
Gribās tā komfortabli pavadīt laiku uz ūdens.
Līdz šim muļķojos ar Navigatoru un MinnKota.
Bet ar diegiem nav aršana.
Un nopirkt štruntu, lai pēc tam saprastu, ka jāver maks atkal (kā jau ir noticis) vairs negribas.
15.novembris 2010, 23:57 | links
 
Varētu jau pa Rīgas kanāliem pabraukāt
15.novembris 2010, 23:56 | links
 
Pat 3-atā, un kaut līdz Saaremaa.
15.novembris 2010, 23:18 | links
 
Viss atkarīgs no tā , par cik to var paņemt .
15.novembris 2010, 23:15 | links
 
Ko eksperti saka par Bush Favorit 420 un 15 motorīti? Diviem vīriem pamētāt vizulīti, pavelcēt un varbūt arī jūrā iebraukt?
15.novembris 2010, 23:12 | links
 
StormsLV - variants pavisam vienkāršs - piezvani uz BUSH bāzes telefona Nr. un pavaicā.
15.novembris 2010, 13:35 | links
 
Kāds nav skatījies Bush laivas uz rudens atlaidēm pie razōtāja?
Varbūt kāds zin cik maksā Kaiman K-330R?
15.novembris 2010, 12:48 | links
 
Jā, iet tā attālinātā reģistrācija, tā ka viss būs "bumbās".
4.novembris 2010, 10:41 | links
 
OK.
Paldiesiņš par atbildēm. Jāpainteresējās par to attālināto variantu.
PS. Motors 10-nieks (Tohatsu 9,8)
4.novembris 2010, 09:42 | links
 
Ir pieejams tāds pakalpojums(vismaz auto), kā "attālinātā pārrakstīšana".

Īpašnieks un turētājs var iesniegt reģistrācijai nepieciešamos dokumentus (tsk. apmaksas dokumentus) dažādās CSDD nodaļās. Maksa par šādu pakalpojumu Ls 4,54. Lai reģistrāciju veiktu šādā veidā, jāņem vērā sekojošais:

- CSDD pārbauda visu reģistrācijas procesā iesaistīto personu identitāti un par iesniegtajiem dokumentiem izdara atzīmi transportlīdzekļu reģistrā. Atzīme derīga 30 dienas;

- ja transportlīdzekli vai numurēto agregātu nereģistrē 30 dienu termiņā, reģistrācijas procesu pārtrauc un iesniegtos dokumentus 30 dienu laikā pēc termiņa beigām var saņemt CSDD nodaļā, kurā tie iesniegti. Neizņemtos dokumentus iznīcina;

- atzīmi par reģistrācijas uzsākšanu uzskata par nederīgu, ja dokumentu iesniedzējs līdz procedūras pabeigšanai iesniedz iesniegumu par citas reģistrācijas darbības veikšanu;

- ja rodas juridiski šķēršļi reģistrācijas procesa pabeigšanai, reģistrāciju atsaka līdz juridisko šķēršļu novēršanai.
4.novembris 2010, 09:26 | links
 
Abiem jāsatiekās Jēkabpilī un uz savstarpējā iesnieguma vai veikt reģistrāciju.Maksa apm. 15 Ls. Aber cik ta liels tas motors tev ir?
4.novembris 2010, 08:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager