Laivas un to motori

esmu pilnīgs diletants, bet pieņemu, ka ar 98 lielāka motoram temperatūra, un iespējams tas var atsaukties uz eļļošanu. (tas par 2taktu)
Yamahas servisā teica, ka motorzāģu 2taktu eļļu nedrīkst izmantot jo paredzēta citām darba temperatūrām/apgriezieniem.
9.maijs 2012, 00:49 | links
 
kāds konkrēts profesors? esmu blakus :) lai nav jāmeklē :D
9.maijs 2012, 00:21 | links
 
Klaņi, virzuļi un pirksti,
Magnēts _isās nedod dzirksti...

Lai nekasītos, kas ir kas motoros un kā tie darbojās labāk palasiet netā http://lv.wikipedia.org/wiki/Iekšdedzes_dzinējs
vai RTU ATI Ezermalas ielā paprasiet profesoriem - šie nekad nevienam neatsaka... :)
8.maijs 2012, 23:11 | links
 
Nju nezin, nezin es leju savam Jonson 2,3Hp 2 taktu tikai 98to, starpiiba ir juutama ar 95to, gan paterinjaa, gan darbiiba.....it iipasi pie maziem apgriezieniem(velcejot)....izmantoju tikai 98to....un beedu nezinu....

Starpcitu kur Jurmalaa var nopirkt jaunus airus(koka)?
8.maijs 2012, 22:31 | links
 
Uz kājas ir 2 propķi 1 noliešanas otrs līmenim Atskruvē abus iztukšo tur esošo smāķi -es parasti vēl izskaloju bet ne ar benzīnu -saļņika dēļ Tad atkorķē orģinālo transmisijas eļļas butelīti -viņai garššnīpis un no apakšas sac pildīt iekšā Kad augšējā -līmeņa caurumā parādīsies eļļa skruvē to ciet pēc tam apkšu Un ar to ši operācija beidzas .Tad sāc nākamo ....:DD
8.maijs 2012, 22:04 | links
 
paldies visu atradu :D
8.maijs 2012, 22:01 | links
 
nu šitādā raskladā nē :D man teica ka jādzen pa apakšējo noliešanas caurumu uz augšu kamēr sāk tecēt ārā eļļa pa līmeņa caurumu :D emmmm....
8.maijs 2012, 21:48 | links
 
Pēdā pie reduktora ir jābūt trīs propķiem.
1.ieliešanai.
2.līmenim.
3.noliešanai
Jem litrīgo pudeli un jāpietiek,vēl pāri paliks.
Pārējo ,kā nomainīt,ari pastāstīt?
:))
8.maijs 2012, 21:36 | links
 
cik yamaha malta 2t 3hp 1999gads reduktorā iet eļļa?
8.maijs 2012, 21:28 | links
 
Kompresijas pakāpe ir cik reizes tu saspied to kas ir cilindrā!
Kompresija ir spiediens kas veidojas saspiežot to kas ir cilindrā!
kautkā tā :D
8.maijs 2012, 19:18 | links
 
Dzinēja jaudu raksturo kompresijas pakāpe - kompresijas telpas attiecība pret darba telpu. Kopresijas otrs nosaukums ir "saspiešana", tikai vārds kopresija attiecās uz gāzēm, bet saspiešana uz jebkuru materiālu. Ir kādas citas domas?
8.maijs 2012, 18:17 | links
 
Rxq kompresiju un saspiesanas pakāpe ir 2 dažādas lietas.... bet es ar domaju ka nekas nenotiks 1999 gada motoram ja lietu 98
8.maijs 2012, 17:44 | links
 
Žiguļam ieliekot attiecīgo galvas blīvi,nekas nebira no.:)))
8.maijs 2012, 17:43 | links
 
Savādi, ka cilvēki tic veikalā teiktajam vairāk kā zināšanām un teorijai/praksei: Visiem dzinējiem ar benzīnu, tiek uzrādīts minimālais tā oktāna skaitlis. Atkārtošos, ja teikšu, ka šis skaitlis raksturo degvielas pašuzliesmošanos (detonāciju) sasniedzot noteiktu saspiešanas pakāpi. Lai to ievērotu, benzīnam liek klāt visādus piemaisījumus, kas to ieregulē vajadzīgajā skaitlī. Un klāt liek ķīmiskos elementus, kas veicina pašattīrīšanos un samazina izdedžu veidošanos. palielina dzinēja darba mūžu. Jo tīrāks benzīns kā naftas produkts, jo augstāka tā detonācijas pakāpe ( lielāks skaitlis). Dzinējos, lai iegūtu lielāku jaudu no darba tilpuma, būtu jāpalielina sākotnējā saspiešanas pakāpe (kompresija), ko arī dara. Jo lielāka kompresija, jo lielākas iespējas detonācijai un augstākas prasības degvielai. Lietojot augstākas klases ( skaitļa) benzīnu nekas motoram nenotiks, it sevišķi, ja prasīts ir 95, bet ielej 98! ( ASV ir standarts 87, tad gan naudiskā izteiksmē tas ir daudz dārgāk, bet jaudas pieaugums nebūtisks). Tiek daudz minēts, ka 95 benzīns ir ar piemaisījumiem, kas nogulsnējās, ja to nelieto, bet 98 šis piemaisījuma procents ir mazs. Tāpēc mazākas iespējas "aizdambēt" karburatoru. Tāpat tas ir iespējams pie zemākām temperatūrām. Es leju visos jaunajos dzinējos tikai 98 (Statoil..), kuros prasīts ne zemāk kā 95. Cenas starpība nebūtiska, jo patēriņš jau nav liels, bet dzinēja stabilitāte un drošums palielinās. Oktānskaitļa starpība ir tikai 4 vienības ( atcerieties "žiguļus", kur lēja 76 benzīna vietā 93 un otrādi)....Tur gan jau varēja būt problēmas...
8.maijs 2012, 17:40 | links
 
un galā ir izkusis virzulis vai vārsti :D
8.maijs 2012, 17:32 | links
 
Bračiņ
Nakujam atklāji manas gondas degmaisijuma sastāvu.Tagad ari pārējie varēs mazajiem pieciniekiem iesipt forsāžu. :DD
8.maijs 2012, 17:21 | links
 
ēteri samaisi ar 98 un lej tik iekšā.Ies kā raķete ..... dažas minūtes :)) Parasti pietiek ka iztīra sveces .
8.maijs 2012, 17:18 | links
 
Pilnigi piekritu. Ja kas nestrada, vajag sakt ar karburatora tirisanu un regulesanu, svecu nomainju, nevis 98 benzinu :)
8.maijs 2012, 17:12 | links
 
Ja viss normāli strādā tad nav ko eksperimentēt! Lej 95 un brauc pļaujams :D
8.maijs 2012, 15:53 | links
 
Vai trimmeros un zāles pļaujamajos arī var liet 98to?
Kad iegādājos, tad veikalos teica, ka tikai 95to... Kaut kas var nokurties?
8.maijs 2012, 15:26 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager