Lielupe

Cemmerē visur, arī Ventā vairāki eksemplāri to dara regulāri!
15.septembris 2013, 16:09 | links

"Ja lieto makšķerēšanas rīkus, nav atļauts izmantot:
12.1. aizciršanas paņēmienu, ja zivi aizķer ar āķi aiz citas ķermeņa daļas, nevis mutes;"

Cemmerēšana nav atļauta, tā kā principā jāzvana inspektoriem.
Fishmen, ko liki auklas galā?
15.septembris 2013, 16:07 | links

šodien no pl. apm 8.00 līdz 14.00 devos ekspedīcijā uz Lielupes grīvu, +- pret Balto kāpu. Ar rezultātu visai apmierināts . Pa 4 stundām nevienas copes. NEVIENAS. vēl bija laivas 10-13, kas nezkāpēs ik pa 15 min mainīja dislokācijas vietu. Man nervi neizturēja un nolēmu doties mājās. Mašīna noparkota Buļupē, pie Vārnukroga. Iebraucot tuvāk Buļļupei pamanīju, ka kādus 200 m no manas bāzes stacijas vienuviet dreifē kādas 5 laivas. Skopums un azarts ņēma virsroku, un devos tai virzienā. Noparkojos pieklājīgā attālimā no pārējiem un sāku kapāt. Un ne velti tur aizbraucu..! Jau uz 38 metiena jūrinieks galā. pie tam tāds nopiets...uz gramiem 50.! :) viens vīriņš netālu dreifējošajālaivā tādus ik pa brīdim izvilka. Tad uzmanību pievērsa kāda laiva ar trīs "Vīriem" laivā. Jaunieši. Uz ko viņi ķēra nezinu, bet šo metodi sauc cemmerēšana. Spinings iiss, un straujas nepārprotamas kustības augšā-lejā. Vai uz čorķiku (it kā neizskatījās) vai uz bļitku vai šķērsbļitku, nu vot nesaredzēju, bet......zivs bija katrā trešajā ielaidienā. Zivs...tas tajā ziņā, ka zivtiņa. Asarīši max līdz 100 gr. kurš aiz vēdera, kurš aiz astes...bija gan arī tādi, kas bija mutē paņēmuši. Bet nu kapāja diezgan intensīvi. Man apnika, aizbraucu mājās.
Tāda lūk man šodien izdevās jauka atpūtiņā. Ne asakas viesiem!!!
15.septembris 2013, 15:40 | links

Pa lielam jā, ik pa laikam jau pabraucu uz vienu vai otru pusi, bet tā kā pedējā laikā esmu bez transporta, tad turos tuvāk mājām...
12.septembris 2013, 17:02 | links

nu pat no upes, nometāju pāris stundiņas, dabūju, pāris zemmērus un pāris asarus, bet nekā sakarīga... vismaz atpūtos un "dabu" pabaudīju...
tas Jūrmalā... :)

Meisters, 12.septembris 2013, 16:28

Tu tik Dubultu-Majoru rajonā darbojies?
12.septembris 2013, 17:01 | links

tas Jūrmalā... :)
12.septembris 2013, 16:28 | links

kkas, 12.septembris 2013, 10:17

Ne velti saka: "Ko Dievs grib sodīt - tam viņš atņem prātu..."
12.septembris 2013, 13:20 | links

Es arī nevienu neesmu redzējis, bet pie/uz upes esmu vidēji katru otro/trešo dienu.
12.septembris 2013, 13:07 | links

Nesaprotu kāpēc vairs jūrmalas rajonā nav kontrole, braucu tur salīdzinoši ļoti bieži.
šogad nesen vienreiz redzēju menteni, kas padrāgāja hodā garām uz līča pusi. Pagājušo gad, tur tomēr druksu paskatījās pacekoja makšķerniekus, tūristus...

Labi, labi, atbildi kāpēc, jau zinu tāpat, attaisnojumi vienmēr atrodas :)
12.septembris 2013, 13:06 | links

brīvdienās kārtējo reizi pārliecinājos, ka cilvēkiem kkā švaki ar izdzīvošanas instinktiem. pie slokas tilta divi zemūdens mednieki bez bojām mierīgi peldējās. turpat garām nesājās ātrgaitas kuteris...daudz netrūka līdz maltajai gaļai, šaubos vai kāds uz kutera pārbraucot vispār pamanītu šmuci :)
12.septembris 2013, 10:17 | links

Priedaines rajons.
Vakar ciemos atbrauca kolēģis. Uz asaru bara netikām. 2 ašuki, kārtējais breksis uz Tiogas un kolēģim zemmēra zandarts.
Nākamajā rītā (šorīt), iebraucot ar laivu Lielupē, sajūta kā ezītim miglā. Rīts skaists, bet kluss. Pēc pusotras stundas, kad bija pārbaudītas dažas vietas, centos uztrāpīt uz vietu, kur vienu rītu bija ašuku bars. Vieta nostrādāja - katrā metienā ašuki no 100 līdz 400. Tā kā bars apakšā bija, tad mēģināju visādus mānekļus. Kolēģis darbojās visu laiku ar 2.9 Tiogu, es sāku ar 2.4 Tiogu, tad vēzīti, Bagsiju un beigās arī lielo Tiogu. Ņēma visu, izņemot bagsiju. Copes bija, bet nerija iekšā. Kā jau biju paredzējis, cope kādā mirklī lēnām apsīka. Šad tad kāds uzsitiens/zivtiņa bija, bet lielais bars bija prom. Vietu iegaumēju, noteikti tur iegriezīšos vēl. Blakus laivā tika izvilkti 2 mazi zandarteļi, +/- mērs.
Interesants skats bija, kad kāds vīrelis, kas no laivas dročīja savu makšķeri (piedodiet, citādāk to raustīšanas procesu nevaru nosaukt) ieraudzīja, ka mēs velkam ašukus. Uzreiz bija klāt tieši tajā vietā, kur mēs metām, un sāka savu pīcku raustīt tur. Skats amizants. Labi, mēs jau tāpat grasījāmies doties, bet bija jūtams, ka ašuku bariņš tika pamatīgi iztraucēts, jo copes vairs nesekoja. Es arī nesēdētu vietā, kur kāds mēģina iedragāt manā miesā āķus. To visu nofilmēju, būs interesanti apskatīties.

Cope feina, principā varētu lasīt ašukus arī pa dienu, bet pietika ar to intensīvo pusstundu/stundu. Dažus paņēmu mājās uzcepšanai, pārējie peld tālāk.
9.septembris 2013, 16:13 | links

Svētdien no 07.00 līdz 16.00 tika vilkti asari lielākais 600 gr. Norma pārpildīta, bet protams, ka atlaists.Tas viss uz light jig.
9.septembris 2013, 07:25 | links

07.09 no 12-16 PM daži āšuki +zanders
8.septembris 2013, 14:11 | links

Sorit gan velce gan dzigs un dropshots, gan pa zalem kantim ...ne piesitiena...tikai kautkas pa virsu lekaja baros - breksi?
Vienam slavam esot zanders ap 2kg tas pie majoriem..
Cope ap varkali nu nekada sorit.
Toties ir verts migla un lidz ar saullektu vienkarsi pa vizinaties pa upi...aj labi.
8.septembris 2013, 11:18 | links

laba cope :D
8.septembris 2013, 11:09 | links

Velcēju ar diviem kātiem.Ne piesitiena.Garlaicība un nogurums dara savu.Motora monotonajā melodijā iesnaudos.Atveru acis,priekšā krūmi,bet visapkārt niedrājs.Vienu kātu satinu,ar aizķeršanos,bet viss okey.Otrs tāds bremzēts.Iznāk pacīnīties līdz tīram akvatorijam un tad arī otrs kāts padodas manām iegribām.Bet pasmagi!
Galā tīkls.
5 zandarti,2 līdakas,4 brekši un 2 līņi.
Reti veiksmīga cope.Ko vēl vairāk...

Lai Jums visiem ne asakas.
7.septembris 2013, 23:23 | links

Domaaju ar laivu aizbraukshu paspiningot, zinaju vietu, kur lidakas vienmer lekaa, domaju izmeginaat veiksmi. Visu sataisu, braucu udenii - pamanu, ka uztveramais tiklinsh pa 20ls gandriz jauns ir pazudis... udenii iekrita, zaibiss. pus h meginaju vinju dabut araa ar vizuljiem , bet nesanaca. Talakas 3 stundas lidakas vnk ardijaas, dazas gandriz laivaa ieleca, bet man neviena nepiekeraas. Pienaca vakars, domaaju meginashu vel savu sacoku dabuut atpakalj no dzelmes. Jutu kaut kas smags galaa, O ! Ir mans sacoks vismaz atguuts :))) Bet nu spiningot es laikam galigi nemaaku :( Ka var neviena lidaka nepiekerties - nezinu. Meginaju lielus mazus manekljus, meginaju dzelmee, pusudenii pa virsmu. Leeni vilkt, atri vilkt, raustiit. U.t.t.
Kaut ko gan jau nepareizi daru.
7.septembris 2013, 21:14 | links

Vakar ciemos atbrauca draugs. Ziemelis labi pūta, bet krastā jau nepaliksim. Apbraukājot dažas jaunas vietas kreisajā krastā, tika noķerti daži ašuki. Bars nebija, reljefs arī nesimpatizēja, tāpēc devāmies uz vietu, kur dažas dienas atpakaļ biju uz asariem uzsēdies un blakus zandartus vilka. Vieta nostrādāja. Pie laivas gan man, gan draugam pa +/- mēra zandartam norāvās. Copītes ir. Kārtējais brekšuks tika noķerts uz Tiogu. Var just, ka brekšu bars apakšā, jo visu laiku copītes un puņķi uz auklas. Ik pa laikam kāds ašuks iznāca, bet izmērs neiepriecināja, bars apakšā nebija. Vējš gan pūta labi, dažbrīd no enkura nonesa nost. Tad man paņēma labs zandarts, ko secināju pēc viņam raskturīgās spiešanas uz grunts, bet pusceļā nodila. Tajā pašā brīdī draugam paņem žanis. Nu smuks! Pirms devāmies upe, teicu, ka viņš noķers savu pirmo zandartu. Piepildījās. :) Izmērs un svars nav zināms, jo pēc fotosesijas devās savā stihijā. Izvilkām katrs vēl pa zandartiņam.
Kādā mirklī pamanīju ko dīvainu pie laiva - kaut ko apaļu un tumšu, kas vienā mirklī pazuda. Vēlāk jau tuvāk laivai parādījās. Beigu beigās sapratu, ka ronis. Biju dzirdējis, ka viņi mēdz tur būt, nu arī dzīvē redzēju.
Visas copes uz 2.4 Tiogu. Šodien laidīšu uz to pašu vietu.

P.S. Bildes albūmā.
4.septembris 2013, 12:05 | links

Kopš nopirku pīto un dažas gumijas, 4 dienas biju Lielupē. Jā, tā ir manta, ja džigo. Pavisam cita domāšana un copes izjūta. :)
Ja neskaita vakardienas vakaru, kad kopā bija ne vairāk kā 10...15 sitieni, tad pārējās reizēs neskaitāmi ņēmieni. Sanāca ar laivu pabraukāties un labāk izprast Lielupes reljefu Priedainē, vismaz paostīt gaisu. :)
Pa šīm dienām ašuki līdz 200 g, kādi 75% nodilst - kāts par cietu, kas man jālabo tuvākajā nākotnē. Viens tuvu mēram zandarts. Un 2 brekši, kas, starpcitu, ļoti aktīvi ņem mazās gumijas, ko var spriest pēc dīvainajām copēm un puņķiem uz auklas.
Šodien posmā no 10 līdz 11 man blakus tika izvilkti 5 mēra zandarti. Vietu iegaumēju, piestrādāšu tur. :)

Paldies Kraft, ka saslimdināja mani ar šo slimību, džigošanu. :)
28.augusts 2013, 23:47 | links

Šodien pāris stundās četri ašuki uz mailīti un vairākas nerealizētas copes.Meženes un-vai sapali(kā raksta par Ventu) plosās,līdakas barojas gar zāļu un lēpju kantīm.Pagāšnedēļ vienam vīram trāpījusies līdaka pāri par 7kg.Tas zem Kalnciema.
28.augusts 2013, 20:55 | links

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!