Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Nezinu vai patiesība, bet teica ka pat virzuļi derējuši no BMW

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:26


Astoņdesmitajos gan BMW nebiju jaucis, bet 82mm bija ,tā kā varēja ģeldēt.
5.decembris 2014, 20:33 | links
 
Nezinu vai patiesība, bet teica ka pat virzuļi derējuši no BMW

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:26

ja jau kopija, tad varbūt, ka tā arī bija.
5.decembris 2014, 20:32 | links
 
Nezinu vai patiesība, bet teica ka pat virzuļi derējuši no BMW
5.decembris 2014, 20:26 | links
 
Ko var gribēt motors moskvičam bija no BMW 315 nošpikots, labāks nekā žigulim, kārba bija vārgā vieta.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:21


Jā, tāda kā anekdote sanākusi bija, veči pērk bembi, attaisa haubi un skatās , ka moskviča motors iekšā! Bija gan oriģinālais bembja agregāts iekšā.
5.decembris 2014, 20:25 | links
 
Ko var gribēt motors moskvičam bija no BMW 315 nošpikots, labāks nekā žigulim, kārba bija vārgā vieta.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:21


Jā pēc būtības moskviča motors bija labāks kā vazam, pēc rūpnīcas datiem tam max apgriezieni bija par 100 vairāk
5.decembris 2014, 20:24 | links
 
Ko var gribēt motors moskvičam bija no BMW 315 nošpikots, labāks nekā žigulim, kārba bija vārgā vieta.
5.decembris 2014, 20:21 | links
 
Es ar savu 'šestjorku'vairāk par 150 izspiest nevarēju,bet menti ar savām 'kapeikām'ar forsētiem motoriem 160 izspiest varēja...

Tonis, 5.decembris 2014, 20:15

Viņiem jau tā kā vajadzēja, lai tos uz 150 noķert varētu :)
5.decembris 2014, 20:18 | links
 
...nē kā draiveris

raivo022, 5.decembris 2014, 20:15


Atvainojos, ka nepierakstīju, ka Urmasam domāts teksts bija, bet nu labi! :)
5.decembris 2014, 20:18 | links
 
...nē kā draiveris
5.decembris 2014, 20:15 | links
 
Es ar savu 'šestjorku'vairāk par 150 izspiest nevarēju,bet menti ar savām 'kapeikām'ar forsētiem motoriem 160 izspiest varēja...
5.decembris 2014, 20:15 | links
 
... kā pasažieris!
5.decembris 2014, 20:14 | links
 
Gāzām gonkās un nebija ne vainas. Tagad jau šausminos :DDDD
5.decembris 2014, 20:14 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58


Tu negribētu tādā brīdī tur sēdēt iekšā :D
5.decembris 2014, 20:12 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58


Man kā vecam rallistam nav brīnums ,ka moskābelis tā iet. Savulaik saskrūvēju 2140 kurš pa piķi gāja 180. Tas bija ar 2.5 l motoru uv Vaza kārbu. Ieliku Volgas virzuļus.
5.decembris 2014, 20:10 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58


AZLK 2140 ar mazāk kā 20 tūkst nobraukumu.
Var jau būt, ka krievu spidometrs radīja to ko Kompartija bija likusi :D
5.decembris 2014, 20:09 | links
 
Cik tai laikā noskatijos, tie kuriem bij moskviči, tie vairāk viņus remontēja kā brauca. ;)
5.decembris 2014, 20:08 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58

No 412vairāk par 130 neizdevās bet ar AZLK žiguļa karbis un kārba, kā arī kaut kas bija motorā darīt gāja visus 140.
5.decembris 2014, 19:59 | links
 
Bet notiek viss kā palēninātā filmā kritiena brīdī no moča, vai kad lido ar mašīnu kokā, kaut tas viss notiek sekundē.
5.decembris 2014, 19:58 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D
5.decembris 2014, 19:58 | links
 
Kā atceros tās gonkas, tad kājas tādas jocīgas paliek, bet toreiz - nekas, Ekšens!
5.decembris 2014, 19:45 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager