a ko tu tur jūrā darīsi pie 4 m viļņiem ???
es ar LATREX 490 nobraucu pa 150 h / gadā, Rīgas līcī vel nav bijuši tādi laika apstākļi kuros nevarētu braukt. Protams, pieļauju ka ir cilveki kuriem ar līdzsvara / stabilitātes sistēmu organismā ir švaki un viņi nespēj arī uz betona grīdas nostāvēt
Vienīgā pūšļa jēga .1. Maza tupele, kuru uzpūst / nopūst un ielikt somā. 2, RIBs no 5 m
es ar LATREX 490 nobraucu pa 150 h / gadā, Rīgas līcī vel nav bijuši tādi laika apstākļi kuros nevarētu braukt. Protams, pieļauju ka ir cilveki kuriem ar līdzsvara / stabilitātes sistēmu organismā ir švaki un viņi nespēj arī uz betona grīdas nostāvēt
Vienīgā pūšļa jēga .1. Maza tupele, kuru uzpūst / nopūst un ielikt somā. 2, RIBs no 5 m
Vajag ,vajag reklamēt savas plastmasenes :)). Ir viens bet, ja nemākulis stūrmanis viņu apvels jūrā vēkšpēdus, tad jāpeld līdz krastam, bet pūslī pazaudēsi pričendāļus, kuri nav piestiprināti, paņemsi aiz štropēm apgriezīsi un rāpies atpakaļ. Varbūt tikai manas domas, bet piekrastes copei jūrā pūslis ir ļoti OK. Pagājušā ziemā Liepājas pusē kuteris aizgāja ar visu kepu, jo noķēra lielu vilni, ejot fordevindā un piesmēla kokpitu. Kolēģis izrāva glābšanas plostu kajītē un palika virs ūdens. Uzskatu, ka plastmasene ir laba upēs, ezeros, jūrā vasarā, bet riska temperatūrās - labāks būs pūslis. Agrā pavasarī vai vēlu rudenī tikt atpakaļ piepūšajamā būs dažu minūšu jautājums. Tikai mans viedoklis.
skiperis, 2.decembris 2017, 17:45
2.decembris 2017, 22:31 | links