Laivas un to motori

Neredzu sakarību tiesībām ar motora pārzināšanu. Man piemēram nav tās tiesības kaut gan motorus pārzinu samērā labi nostrādājot piecdesmit gadus par mehāniķi motoristu un neuzskatu ka uz ūdens būtu īstā vieta kur veikt remontu. Tāpēc arī copēju atļautajos trīs kilometros un tā kā neplānoju lielāku laivu un motoru tad neredzu vajadzību pēc tiesībām ja tāds variants pastāv ar maziem motoriem. Noteikumus esmu vairāk kārt pārlasījis un galīgs dauns uz ūdeņiem neesmu.
Tāpēc nav vienotas prasības pēc tiesībām un ne jau tiesības nosaka uzvedību uz ūdeņiem. Paskatoties kā Rīgā brauc, kaut arī gandrīz visiem ir tiesības ar retiem izņēmumiem, tad ir tāda sajūta ka noteikumi pat nav lasīti nerunājot par tiesību likšanu.
6.aprīlis 2018, 21:16 | links
 
Tiem kam ir kārtīgi motori, tiem arī ir tiesības, un pa lielam arī zināšanas par tiem.
Iet runa par tiem, kas neko nezina un negrib zināt, un domā, kā tikai nebūtu jāliek tiesības, jo es taču esmu pats gudrākais.
Bet tad kad notiek kau kāda nelaime, tad tādi kliedz, kur skatās valsts, un neko nedara.

P.S.
Manis pēc darat, ko gribat, jo te jau visi dikti gudri.
6.aprīlis 2018, 20:11 | links
 
Ja esi ievērojis tad tie kas nopietni nodarbojas ar copi jūrā kabina divus motorus jo nav tur laika remontam ja uznāk nelabs pūtiens un kā to izdarīt ja vilnis kāpj laivā?
6.aprīlis 2018, 19:56 | links
 
Ja neēsi pamanījis, tad šeit runa iet par ūdens transportu. Ne jau visi brauc pa peļķēm. Parunā ar liepājniekiem, neviens vien leitis pie Liepājas krastiem gandrīz savu sievu par atraitni ir atstājis.
Paldies dievam, latvieši starp viņiem pēdējos gados nav manīti.
6.aprīlis 2018, 19:43 | links
 
Norris [06.04.18]: P.S.
Pie tiesību likšanas vajadzētu būt stingrākiem noteikumiem, kas saistīti ar iekšdedzes dzinēja uzbūvi. Jo lielākajam vairākumam iekšdedzes dzinēja uzbūve, sākas un beidzas ar degvielas marku, pat nezinot ko tie cipariņi pie degvielas markas nozīmē.
Murgs kaut kāds!:)
Tu tg vēlies lai meitenes un kundzes mācās dzinēju uzbūvi? Kāda mārutka pēc?
Lai nepieciešamības gadījumā uz šosejas var fiksi šāles vai zobsiksnu nomainīt vai vārstus pieregulēt?
Domāju, ka vajadzētu izdot likumu, ka ledusskapjus veļasmašīnas, kafijasdzirnaviņas ar iegādāties tikai uzrādod apliecību par kursu iziešanu šo ierīču uzbūvē!
Un zobus ar pašiem jāmācās labot!
Jautri!:)))))
6.aprīlis 2018, 19:35 | links
 
Ja Tu uz ceļa paliksi "Kuļibin", tad tur tu arī paliksi, un diez vai kāda nelaime notiks, ja nu vienīgi "Laulības šķiršana",bet ja Tevi jūra iepūtīs, tad Tava laulātā var palikt par atraitni.
Tādi gadījumi ir daudzi redzēti Baltijas jūrā pie Liepājas krastiem.
6.aprīlis 2018, 19:34 | links
 
P.S.
Pie tiesību likšanas vajadzētu būt stingrākiem noteikumiem, kas saistīti ar iekšdedzes dzinēja uzbūvi. Jo lielākajam vairākumam iekšdedzes dzinēja uzbūve, sākas un beidzas ar degvielas marku, pat nezinot ko tie cipariņi pie degvielas markas nozīmē.

Norris, 6.aprīlis 2018, 18:48

Ja jau visi būs Kuļibini tad servisus varēs klopēt ciet, nevajag cilvēkiem atņemt darbu. Un cik daudz no motoriem jēdz autobraucēji (jas) kuriem kursos tiek mācīts, to vien zin kurā caurumā ieliet kautkādu degvielu, ne vienmēr pareizo...
6.aprīlis 2018, 19:24 | links
 
P.S.
Pie tiesību likšanas vajadzētu būt stingrākiem noteikumiem, kas saistīti ar iekšdedzes dzinēja uzbūvi. Jo lielākajam vairākumam iekšdedzes dzinēja uzbūve, sākas un beidzas ar degvielas marku, pat nezinot ko tie cipariņi pie degvielas markas nozīmē.
6.aprīlis 2018, 18:48 | links
 
Man pieredze ar ieksdedzes dzinējiem ir 33 gadi. Nedomājat, ka esmu kaut kāds pensionārs, vienkārši padomju laikos bija iespēja braukt ar 20zs Vihrj motoru no divpadsmit gadiem (protams nelegāli), bet to,kā divpadsmitgadnieks varēju izjaukt, un sastellēt ar aizvērtām acīm, nu gandrīz.Pašlaik man rit gads 46. gads, un ar četrtaktu dzinēju uzbūvi esmu uz Tu.Varu dažu labu pakonsultēt, ja ir interese.
Ko ar to gribu pateikt, šīs dienas divpadsmitniekam motoru nedot pat pielaist, jo saprašana no tā uzbūves nav nekāda. Ja kaut kāda tehniska ķibele, diezvai,lielākais vairums jauniešu,līdz divdesmit gadiem zinātu kā sveci izskrūvēt, vai dzirksteli pārbaudīt. Tāpēc vadītāja apliecība būtu vajadzīga, jebkuras jaudas iekšdedzes dzinēja lietōtājam, jo nav jau teikts, ka viņš ar savu 2.2 zs motoru brauks pa kādu dažu hektārru lielu ezeriņu, vai jūras piekrasti.
6.aprīlis 2018, 18:43 | links
 
Manā skatijumā noteikumi ir jāzin, lai šaise nesanāk. Nevis nav jāzin, lai var bairīti lakt!
6.aprīlis 2018, 12:18 | links
 
arvis_an

Uz Tevi tas neattiecas... Tev alus ir neatņemamam metabolisma sastāvdaļa :)
6.aprīlis 2018, 11:59 | links
 
Vēsture atkārtojas - kā nāk pavasaris, tā sarodas ņaudētāju bars un funktierē vai vajag tiesības, vai vajag laivu reģistrāciju, kā un ko kur var piečakarēt.
Ļaudis - nokārtot eksāmenu nav grūti - 1 nedēļas laikā to nesteidzoties var izdarīt. Pagājušajā gadā par šo tēmu pat izveidoju topiku, bet admins uzskatīja ka tāda nav vajadzīga un stulbie jautājumi par reģistrāciju un tiesību vajadzību ir jāuzdod šeit.
Visu cieņu tiem kuriem ir tiesības, bet pārējiem grāmatu rokā un mācīties.

andrisandris, 6.aprīlis 2018, 11:09


Nu vairāk , manuprāt jau te tauta uztraucas ne jau pa tiesību nolikšanu (točno spička, 2 vakarus netā paklibini un aizej, noliec, kaut tīri uz redzes atmiņu), bet par to, ka nevarēs savu "likumīgo" ieraut...
Nu nevarēs... Ja gribas šmigot, tad var ar grunteni krastā, vai tiešām ar airīšiem... Es galīgi nav svētais un arī esmu savulaik komā copējis... Bet nu ne pie ruļliem motorenei un vispār ar laiku sapratu vienu - aktīva cope un drope nav savienojama, kaifs zūd vai nu no viena vai nu no otra... Nu un drošība, protams - kad šņabis galvā, tad prāts... citur :)
6.aprīlis 2018, 11:58 | links
 
Šajā portālā daudzi pat makšķerēšanas noteikumus nav lasijuši. Kur nu vēl runāt par laivošanu!
Manā skatijumā laivošanas noteikumi ir jāzin pat airu laivu īpašniekiem!
6.aprīlis 2018, 11:52 | links
 
A priekš kam to darīt ja nav plānā braukt ar lielāku motoru kā 5zs? No mana skata punkta šeit neviens neņaud. Bet likumi mums ir sarakstīti tādā pakaļā, ka bieži vien bez 0.5 skaidrībā var netikt. Tas, ka šos likumus te apspriež manā skatījumā nekas slikts nav un ja esmu izbūries tam visam cauri, tad padomu neliegšu cilvēkam kas nezināšanas dēļ var sūdus savārīt.
6.aprīlis 2018, 11:29 | links
 
Vēsture atkārtojas - kā nāk pavasaris, tā sarodas ņaudētāju bars un funktierē vai vajag tiesības, vai vajag laivu reģistrāciju, kā un ko kur var piečakarēt.
Ļaudis - nokārtot eksāmenu nav grūti - 1 nedēļas laikā to nesteidzoties var izdarīt. Pagājušajā gadā par šo tēmu pat izveidoju topiku, bet admins uzskatīja ka tāda nav vajadzīga un stulbie jautājumi par reģistrāciju un tiesību vajadzību ir jāuzdod šeit.
Visu cieņu tiem kuriem ir tiesības, bet pārējiem grāmatu rokā un mācīties.
6.aprīlis 2018, 11:09 | links
 
Es tiešām priecātos, jo tas man liktu sasparoties un iegādāties lielāku laivu ar lielāku dzinēju :D
6.aprīlis 2018, 11:05 | links
 
Priecājieties, ka nav kā krievijā. Tur kā iekšdedzes dzinējs, tā kārtojiet tiesības. Eksāmens ne tikai teorija, bet ari braukšana!
6.aprīlis 2018, 11:01 | links
 
Paldies Arvi! nu re, nekas nav mainījies un tad vispār nav stresa. Es ari nesaprotu kāpēc tie mazie pūšļi 290-340 ir jāreģistrē, it sevišķi ja brauc ar 5zs
6.aprīlis 2018, 11:00 | links
 
Jurcik
No manas saprašanas vari. Jo neatradu punktu, ka ja ražošanas papīros norādīta motorlaiva (Tavā gadījumā tā būtu jābūt) tā ir obligāti jāreģistrē un jāsaņem tehniskā pase. Šobrīd vari izlikties, ka tev ir parasta airu laiva (kas noteikti nav obligāti jāreģistrē) un karini motoru līdz 3.69kw (kas arī nav obligāti jāreģistrē) un vālē droši.
6.aprīlis 2018, 10:43 | links
 
Neviens jau neņaud, bet man pūslim dokumentu nav, un Hondai ari nav. Lai reģistrētu to visu pārāk liels čakars tagad.
Bet es taču joprojām varu legāli braukt ar savu komplektu nereģistrējot?
6.aprīlis 2018, 10:41 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager