Ja esi ievērojis tad tie kas nopietni nodarbojas ar copi jūrā kabina divus motorus jo nav tur laika remontam ja uznāk nelabs pūtiens un kā to izdarīt ja vilnis kāpj laivā?
6.aprīlis 2018, 19:56 | links
Norris [06.04.18]: P.S.Murgs kaut kāds!:)
Pie tiesību likšanas vajadzētu būt stingrākiem noteikumiem, kas saistīti ar iekšdedzes dzinēja uzbūvi. Jo lielākajam vairākumam iekšdedzes dzinēja uzbūve, sākas un beidzas ar degvielas marku, pat nezinot ko tie cipariņi pie degvielas markas nozīmē.
P.S.
Pie tiesību likšanas vajadzētu būt stingrākiem noteikumiem, kas saistīti ar iekšdedzes dzinēja uzbūvi. Jo lielākajam vairākumam iekšdedzes dzinēja uzbūve, sākas un beidzas ar degvielas marku, pat nezinot ko tie cipariņi pie degvielas markas nozīmē.
Norris, 6.aprīlis 2018, 18:48
Vēsture atkārtojas - kā nāk pavasaris, tā sarodas ņaudētāju bars un funktierē vai vajag tiesības, vai vajag laivu reģistrāciju, kā un ko kur var piečakarēt.
Ļaudis - nokārtot eksāmenu nav grūti - 1 nedēļas laikā to nesteidzoties var izdarīt. Pagājušajā gadā par šo tēmu pat izveidoju topiku, bet admins uzskatīja ka tāda nav vajadzīga un stulbie jautājumi par reģistrāciju un tiesību vajadzību ir jāuzdod šeit.
Visu cieņu tiem kuriem ir tiesības, bet pārējiem grāmatu rokā un mācīties.
andrisandris, 6.aprīlis 2018, 11:09
DsKs [06.04.18]: Pieļauju iespēju,ka visiem kuri šobrīd piedalās diskusijā ir laivas tiesības jau sen uz rokas un legāli reģistrētas kā laivas tā dzinēji :)Nezinu par pārējiem. Man šogad jau pienācis termiņš-jāmaina!