Babītes ezers

Ieteicamākie mānekļi, cope un ap to Babītes ezerā!
Veči,veči...ja šodienas līmenis Jums skaitās zems,tad zemu vēl neesat redzējuši .:)Lietus nepacels līmeni,to pacels DR;R;ZR un Z pastiprāki vēji .Neesmu bijis Gātes galā,bet apmēram pa vidu ar elektromotoru var mizot ka prieks.

snipiens, 9.jūnijs 2021, 23:23

Nu nu!
Ja no Vecupniekiem grib godīgi iebraukt ezerā tad dalbe jāņem, līdz sarkanajiem jumtiem, motoru var norakt vairākkārtīgi ar visu pretzāļu spuru, uz gātes pusi ir vieni vienīgi diegu mīnu lauki, pretī dalderiem ir brīvāki pleķi, bet tur zāles līdz augšai arī.
No Ezerkrastiem pa vidu braucot situācija ir labāka, jo lakši vēl nav izauguši utml.

Šāda situācija parasti ir Jūlija vidū, nevis Jūnija sakumā!

Bet jā vajag R/ZR vēju, tad līmenis pakāps!
10.jūnijs 2021, 00:09 | links

9.jūnijs 2021, 23:23 | links

Šodien no 5.00-14.00 uz trijiem 2 meeri - 75cm un 55cm...ūdens ljoti zems, daudz zaljo punkju..abas lidakas nokertas pēc 12.00...bija vel dazas labas copes un 1 labs shods uz mj kaatinja - kādi 70cm lidaka iekāroja asariem domāto mazo rotinju. Asari keraas gandriz katraaa vietā kur puduri, bet izmērs jau nu galīgi mazs mums bija šodien.
9.jūnijs 2021, 19:11 | links

Šodien no 13 līdz 19 uz BB 2as laivā, kādas 5as nerealizētas copes un tik pat sekotāju līdz laivai. Lielākā ko redzējām varbūt ap 70cm.
8.jūnijs 2021, 22:54 | links

Šodien Babe nebija īpaši devīga. Izbraucam 7os no Spuņciema bāzes. Uzreiz pie izejas no kanāla dabūjām "šņori" un 1 mēru. Tālāk devamies uz "sarkano jumtu" pusi, kur arī aplaužamies. Tūvāk 12iem izdomājām braukt uz Gātes pusi, par ko vēlāk stipri noželojām. Ūdens tik zems, ka es knapi atpazinu vecas vietas. Viss apaudzis tā, ka no motora nav jēgas. Airēt ZB riktīgi. Atgriežamies ap 14iem atpakaļ pie Spuņciema ietekas, patrenkajām "šņorītes" un devamies mājās.
Secinājums - ar tik zemo līmeņi Babē nav ko īpaši darīt. Es personīgi meklēšu citu ūdenstilpni vasaras periodam un atgriezīšo tur tuvāk rūdenim vai pēc lietiem.
8.jūnijs 2021, 18:51 | links

Davis-Di [07.06.21]: Labdien! Varbūt kāds var mazliet padalīties ar šī ezera specifisko copi, kur meklēt līdaku, jo sestdien biju, gāja smagi līdz atradām klājumu Gētes pusē kur varēja tīri ok spiningo ar BB vai uz otru pusi arī tādi brīvāki pleķi un vai viņos ir vērts močīt vai tomēr zivs labprātāk uzturas lēpenēs?

taimenis, 7.jūnijs 2021, 12:04

Sestdien visiem smagi gāja, kas no rīta paspēja iesist tiem +/- arī kaut kas bija. Līmenis zems.
Zivis pa lielam ir visur, jautājums vai tiec viņām klāt un vai ir vēlamais izmērs.
Dziļakās vietas pa vidu pretī Spuņupei, sūkņu stacijai/sarkanajiem jumtiem.
Liels paldies par info
7.jūnijs 2021, 14:56 | links

taimenis, 7.jūnijs 2021, 12:04

Dziļakās vietas pa vidu pretī Spuņupei, sūkņu stacijai/sarkanajiem jumtiem.
7.jūnijs 2021, 12:58 | links

7.jūnijs 2021, 12:04 | links

Šodien no 04:00 līdz 11:00
Gandrīz bezvējš, cepiens...
Uz mājām viens mērs, divi zīmuļi aiz borta, divas nerealizētas copes...
Viss uz jerk...buster un wolfcreek.
Ezerkrastos vīrs, kurš dod laivu stāstīja ka esot desmitniece no rīta dabūta...
4.jūnijs 2021, 14:37 | links

Davis-Di [03.06.21]: Dīvāna komentārs par teoriju, brekšu barā nav jēgas meklēt līdaku, līdaka būs perimetrā!
Tekstu par kupri nevajag uztvert burtiski ;) Tie, kuri meta pa kupri, ķēra brekšus :)
4.jūnijs 2021, 01:21 | links

Es tiem brekšiem tieši pa kupri bliezu ar lielajiem mānekļiem, bet līdakas tos ignorēja :) Teoriju zinu, bet praksē ne vienmēr tā nostrādā :)

MT9, 2.jūnijs 2021, 10:16

3.jūnijs 2021, 00:21 | links

100% brekšus cemmerēja.
2.jūnijs 2021, 16:37 | links

No 4:30 līdz 12:00 atklāju sezonu Babē uz lielajiem ne piesitiena, noguru un uzliku 5Nr. zaļganu rotieri un pieteicās 4kg, trīs bērneļi un divi ašuki. Es vainoju bada vēju pie necopes, bet tur pat vidū kur viss notika, kkas neredzēts tris laivas, izskatijās pēc kompaškas jauni čaļi, vienā točkā, cēla laivā vienu pēc otras ar ļoti dīvainu tehniku, ķipa ātrs agresīvs varetu pat teikt -cemerējam. Bet no tāluma zivis neatpazinu, moška brekši. Silķi vienu palielu ar redzēju pārējas ap kilo. Domāju piebraukt aprunāties, bet nesaņēmos. Kkā tā.
2.jūnijs 2021, 16:10 | links

Vincis, 2.jūnijs 2021, 09:46

2.jūnijs 2021, 10:16 | links

Ahoj! Ar kolēģi vakar 4:30 - 9:30. Gājām tikai ar lielkalibra lodēm. Man divas tukšas copes, bet zobi skaisti, kolēģis vienu rukša izmēru nolaidās un tomēr vienu pusotrinieci pierunāja, uz mazāku ruksi copes bija biežakas, izmērs gan grozījās ap kilo. Copes atradām brekšu baros, kas vakar tusēja pa vidu, turpat blakus laivas ar mazākiem mānekļiem diezgan veiksmīgi pierunāja tos mēriņus, redzēju ap 6 zivīm ieceltām laivās, turpat blakus. Mēs cītīgi nesamazinājām kalibru ar moto "Go big or go home" :D šoreiz otrais varinats nostrādāja :D @MT9 brīnos, ka nesavilki, vietā kur tevi redzēju (nu vismaz šķiet, ka tas biji tu) tur arī tauta vilka, tik nedaudz vairāk uz vidu. P.S. Brekši auklās skrēja tā, ka jautri bija, arī aizķert pāris sanāca (ne no ļauna prāta, bigbaitus par cemeriem īsti nenosauksi).
2.jūnijs 2021, 09:46 | links

Dūšeļu bāzē svari pārāk optimistiski, rādīja 5,2kg, mājās pārsvēru “tikai” 4,3, 91cm.
Bija vairāki meža vimbu iznācieni un vēl viens knapmērs
2.jūnijs 2021, 09:32 | links

3h copē viena četrniece un viss. Apkārtējās laivās visi izskatījās diezgan relaksēti.
1.jūnijs 2021, 16:42 | links

Jaunā sezona klāt! Pagājušās sezonas atklāšanā četrinieces pašas laivā leca, tādēļ savu 1.jūnija normu, laikam, būšu iztērējis :D Šodien no plkst.04:30 līdz 14:00 3 asarēni (lielākais 440 gr iekāroja džerku) un 3 zemmēra palaidnes + viena nerealizēta jaudīga cope :) Bet smaids vienalga pa visu seju, jo iemīļotais ezers vēris savas durvis vaļā. Skrienu sīkajam cept asari, visiem ne asakas un gaidu pārējo cīņu biedru atskaites! ;)
1.jūnijs 2021, 15:56 | links

Ne asakas visiem sezonu atklājot!
1.jūnijs 2021, 02:20 | links

ManaCope aplikacija visu var redzet, cik talu un kur drikst ;)
28.maijs 2021, 13:39 | links

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!