Laivas un to motori

Atraksti, lūdzu, uz manu mailu: sigurros@inbox.lv sīkāku info par cik utt. :) Paldies!

Ir vēl kādi ieteikumi no citiem?
8.jūnijs 2010, 11:00 | links
 
Es pārdodu Suzuku 2.5 zs. pilnīgi jaunu.
8.jūnijs 2010, 10:42 | links
 
Sveiki!

Izlasīju visus iepriekšejos komentus.. ari es esmu nolemis iegādāties savu pirmo benzīna motoru dzive (domāju par minn kotu, bet šī foruma komentāri mani pārliecināja par benzīnnieku).. esmu nolēmis iegādāties Yamaha 2,5. Vai kāds zin, kur vai kurš pārdod šādu motoru robežās no 400- 450Ls? Varbūt kāds var pateikt atšķirības starp Yamaha F2,5 AMH, Yamaha F2.5AMH S/L, Yamaha F2.5A utt.

P.S. SS.lv klusums, tādēļ jautāju varbūt kāds pārdod savu Yamaha 2.5, jo mērķis pirkt jaudīgāku utt.

Paldies!
8.jūnijs 2010, 10:20 | links
 
Suzuki 2,5 remonta un ekspl instrukcija regulēšanas parametri un lielumi/varu aizsūtīt Pdf failā uz priv pastu .;) veiksmi
7.jūnijs 2010, 16:10 | links
 
Karoče zēni, man apnika pi... Aizvedu meistaram... :D
7.jūnijs 2010, 16:01 | links
 
Dadziic
ja svecei točna viss kārtībā, tad pamēģini pamainīt benzīna padevi no lielākas uz mazāku un otrādi!
7.jūnijs 2010, 15:36 | links
 
kaats

Neko tas nemainīja
7.jūnijs 2010, 15:34 | links
 
nomaini sveci
7.jūnijs 2010, 14:15 | links
 
gintsgg

Vienmēr bākas korķa augšējo gaisa padevi atskrūvēju vaļā, lai nerodas bākā vakums.
7.jūnijs 2010, 09:39 | links
 
Vai tik nebūsi degvielas bākas korķa abas daļas aizskrūvējis ciet un līdz ar to netiek iekšā gaiss , rodās vākums un degvielu nepadod karburātorā .
7.jūnijs 2010, 09:15 | links
 
zaraza
kad laižu aukstu, tad izvelku čoku un pielec uz pirmā rāviena. Padarbinu (pasildu) un pēc pāris minūtēm čoku iekšā un tad lieku robā.
7.jūnijs 2010, 08:59 | links
 
Dadziic

A tu vispār čoku izrauj pirms sākotnējās pielaišanas? Jaunam motoram obkatkas laikā (pirmās 10 motorstundas) obligāti vismaz 3-5 minūtes jādarbojas ar izrautu čoku uz minimāliem apgriezieniem, da i pēc obkatkas nekas diži nemainās. Ja tu iedarbini un uzreiz mēģini kaut minimāli piedot gāzi, tad toč slāps...
7.jūnijs 2010, 08:40 | links
 
man bij kaut kas līdzīgs,nomainiju sveci un aizgāja.
7.jūnijs 2010, 08:34 | links
 
Suzuki 2,5 zs 4taktu. Motors praktiski jauns. Uz maziem apgriezieniem bišķi paiet un noslāpst. Pēc noslāpšanas nevar palaist apmēram 10 minūtes. Man aizdomas, ka pārlej un piesit gaisa filtru ar degvielu. Kamēr filtrs neizžūst, tikmēr pielaist nevar.
Un tāda sajūta, ka neiet ar pilnu jaudu.
7.jūnijs 2010, 08:23 | links
 
Bet minkotas ir dažādas kādai Tev vajag , man viena ir ko varētu palaist detaļās .
26.maijs 2010, 22:48 | links
 
Biedri!Kur MINKOTA rezerves dalas varetu dabut?
Ne,zagt nepiedavajiet:))
26.maijs 2010, 21:52 | links
 
Sveiki visiem!!!varbūt kāds var pastāstīt,vai ir kāda atšķirība jaucot 95 vai 98 markas benzīnu 2taktu dzinējos.braucu ar tohatsu 9.8 un lietoju 95 bendžu.arī uz maziem apgriezieniem strādā tīri labi.bet vienmēr jau cilvēkam gribas lai būtu perfekti.
26.maijs 2010, 21:23 | links
 
P.s. Normālas vestes jau maksā ap 20-25 Ls, atkarībā no celtspējas.
25.maijs 2010, 21:17 | links
 
Pats lētākais variants (jaunai vestei):

-Spiest šeit-
25.maijs 2010, 21:14 | links
 
Nu tad tik bus janem ciet, tik naudu drosibas vestei gan nenozeloshu :D nez ap cik maksa tagad tas vestes? Senak redzeju ap 15 ls
25.maijs 2010, 20:48 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager