Laivas un to motori

Nju nju... tas tas pats, kas skaidrot pārliecinātajiem, ka Audi un Škoda ir vienādi autiņi...
Par vobleriem ticu, bet sarežģītās štellēs kā motori, brends savā brendā liek to labāko, bet ne-brendā iepriekšējo paaudzi.
21.maijs 2020, 13:10 | links
 
zaraza [21.05.20]: tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?

svens76, 21.maijs 2020, 12:23



Nu vispār jau pilnīgi normāla un plaši izplatīta situācija daudzās tehnikas un ne tikai nozarēs, ražotāji apvienojas, globalizējas, pozicionējas un brendojas, ražo viens otram vai pašiem dažadas reputācijas līmeņa un klases zīmoli. Viss tas tāpēc, lai pārklātu maksimālu klientu loku... Pašreizējā pasules ekonomika strādā uz masu - efektīvāk un vienkāršāk ir nevis no viena klienta paņemt miljonu, bet no miljons klientiem, no kura pa 1$ a no kura pa 10$. Glavenais lai principā tas miljons klientu tirgū būtu...

No copes tēmas arī daudz piemēru, pirmais, ko atceros varētu būt Jackall un Illex, Jackall taisa priekš franču Illex voblerus 1:1 savā rūpnicā, pat modeļu nosaukumi neslēpti sakrīt. Bet cena, loģiski, ka Illex zemāka.
Skaidrs. Paldies par skaidrojumu
21.maijs 2020, 13:08 | links
 
tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?

svens76, 21.maijs 2020, 12:23




Nu vispār jau pilnīgi normāla un plaši izplatīta situācija daudzās tehnikas un ne tikai nozarēs, ražotāji apvienojas, globalizējas, pozicionējas un brendojas, ražo viens otram vai pašiem dažadas reputācijas līmeņa un klases zīmoli. Viss tas tāpēc, lai pārklātu maksimālu klientu loku... Pašreizējā pasules ekonomika strādā uz masu - efektīvāk un vienkāršāk ir nevis no viena klienta paņemt miljonu, bet no miljons klientiem, no kura pa 1$ a no kura pa 10$. Glavenais lai principā tas miljons klientu tirgū būtu...

No copes tēmas arī daudz piemēru, pirmais, ko atceros varētu būt Jackall un Illex, Jackall taisa priekš franču Illex voblerus 1:1 savā rūpnicā, pat modeļu nosaukumi neslēpti sakrīt. Bet cena, loģiski, ka Illex zemāka.
21.maijs 2020, 13:00 | links
 
SELVA 9,9 (2 cilindri ) - 300 ZS ir YAMAHA motori kuri ir ražoti Japānā un tie ir tieši tādi paši kā motori uz kuriem ir rakstīs YAMAHA. Vienīgā atšķirība ir tajā ka tad kad tie motori nokļūst Itālijā, Itāļi noņem kapotus, pārkrāso tos baltus un uzlīmē SELVA uzlīmes.

tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?
21.maijs 2020, 12:23 | links
 
blitkotajs [21.05.20]: Kādas ir normāla ejoša piecu zirgu motoriņa cenas. Skatos sludinājumos cenu amplitūda ievērojama. Skatos uz lietotiem. jauni pārāk dārgi.
500-600€
21.maijs 2020, 12:04 | links
 
Kādas ir normāla ejoša piecu zirgu motoriņa cenas. Skatos sludinājumos cenu amplitūda ievērojama. Skatos uz lietotiem. jauni pārāk dārgi.
21.maijs 2020, 11:52 | links
 
Tāk, lai visiem būtu skaidrs par SELVU.

1. uzņēmums atrodas Itālijā, kalnos, Tirano pilsētiņā, netālu no Stelvio ceļa.
2. daļa SELVAS pieder YAMAHA i
3. SELVAS 2,5 ZS ir pašu Itāļu izstrādāts motors kuru ražo SELVAS rūpnīcā Ķīnā.
4. SELVA 4 - 9,9 ( Piranha ) tiek ražoti Itālijā. VIņi paši lej blokus, reduktorus, taisa zobratus un protams kā jau visur daļa komponenšu pienāk no citiem piegādātājiem.
5. SELVA 9,9 (2 cilindri ) - 300 ZS ir YAMAHA motori kuri ir ražoti Japānā un tie ir tieši tādi paši kā motori uz kuriem ir rakstīs YAMAHA. Vienīgā atšķirība ir tajā ka tad kad tie motori nokļūst Itālijā, Itāļi noņem kapotus, pārkrāso tos baltus un uzlīmē SELVA uzlīmes.

6.Ar detaļām priekš SELVAS nav nekādu problēmu.
Garantijas motoriem detaļas pienāk 3 dienu laikā.





Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)

Ards888, 19.maijs 2020, 15:51

Selva pa lielam ir Yamahas sub-zīmols, motoru detaļas utt. viss tiek taisīts Yamahas rūpnicā kā OEM, pēc tam sborka Itālijā. Made in Japan kotējas augstāk un maksā vairāk, protams. Bet vairāk drizāk atšķirība ne uzbūvē vai detaļu kvalitātē, bet kvalitātes kontrolē, itāļi lieli raspizģaji :) Ta vispār vaiŗak cenas jautājums. Ja var paņemt no lielā sešinieka Yamaha,Honda,Mercury (Mariner), Suzuki, Tohatsu, Evinrude(Johnson) , tad parasti Selva utml. neizskata, bet ja cipars baigi atšķiras, tad var domāt. Katrā gadījumā par visādiem ķīniešu brīnumiem a ļa Parsun, Hidea, Neptune utt. točņo daudz stabilāka kvalitāte.

zaraza, 19.maijs 2020, 16:15
20.maijs 2020, 22:44 | links
 
MrZivtinsh [20.05.20]: Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
Droši! Reģistrēt nevajag, tiesības nevajag, doķus ne viens neprasīs! Tik aprīko to laivu atbilstoši tam, kam jābūt airu laivai!
20.maijs 2020, 21:22 | links
 
MrZivtinsh [20.05.20]: Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
Izmantojot laivu dzinējus līdz 3,7kw(5zirgi), tie nav jāreģistrē. Un tiesības arī nevajag.
20.maijs 2020, 21:07 | links
 
MrZivtinsh [20.05.20]: Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
Liekas, ka nevajag neko!ja laiva reģistrēta,varbūt noņemt no uzskaites!
20.maijs 2020, 21:04 | links
 
MrZivtinsh [20.05.20]: Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
Brauc vesels. Neviens nepiesiesies.
20.maijs 2020, 21:02 | links
 
Labdien, netīšām būšu sataisījis sev potenciālas ziepes,gribējās salikt copes laivu, steidzoties un neiedziļinoties jautājuma būtībā...nopirku motoriņu, 4hp,lietotu, bez jebkādiem dokumentiem, jautājums tagad ir vai es drīkstu izmantot šo motoru un ja nē tad vai šeit ir kāds kas ir saskāries ar policiju šādā situacijā un kādas tam sekas-nereģistrēta mazmotora izmantošanas uz airu laivas?
20.maijs 2020, 20:54 | links
 
Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)

Ards888, 19.maijs 2020, 15:51

Selva pa lielam ir Yamahas sub-zīmols, motoru detaļas utt. viss tiek taisīts Yamahas rūpnicā kā OEM, pēc tam sborka Itālijā. Made in Japan kotējas augstāk un maksā vairāk, protams. Bet vairāk drizāk atšķirība ne uzbūvē vai detaļu kvalitātē, bet kvalitātes kontrolē, itāļi lieli raspizģaji :) Ta vispār vaiŗak cenas jautājums. Ja var paņemt no lielā sešinieka Yamaha,Honda,Mercury (Mariner), Suzuki, Tohatsu, Evinrude(Johnson) , tad parasti Selva utml. neizskata, bet ja cipars baigi atšķiras, tad var domāt. Katrā gadījumā par visādiem ķīniešu brīnumiem a ļa Parsun, Hidea, Neptune utt. točņo daudz stabilāka kvalitāte.

zaraza, 19.maijs 2020, 16:15


Ne gluži visas Selvas ir Jamaha, manējā 5hp ir vairāk Itāļu mopēda un Ķīnas rūpnieku ideja, kas realizēta saliekot 4t un 2t motorus vienā, lai zaļie cilvēciņi būtu laimīgi. Motors viegls, karterī eļļas nav, 2t eļļa atsevišķā bākā - kas ļauj motoru pārvadāt kā gribas. Tāpat motors salīdzinoši viegls priekš 4t motora. Benzīnu ēd maz, to 2t eļļu ar ēd pa pilienam, pie maziem apgriezieniem neēd gandrīz nemaz - tāpēc pēc servisa meistara rekomendācijas pieleju nedaudz to pašu 2t eļļu benzīnam (pareizā eļļa dārga). Tikai škrobe kad bija jāremontē tad detaļas pēf fakta nav nekur, pat blīves nevar nopirkt cilvēciski, nākas pasūtīt - ilgi gaidīt un dārgi maksāt, pretēji tam pašam Parsunam viss ir nopērkams gan te gan aļikā.
20.maijs 2020, 10:55 | links
 
nelietotaajs [19.05.20]: Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?

artuss1992, 19.maijs 2020, 11:35


Var būt jautājums nevietā, bet, tas tev ir divtaktnieks?
2 taktnieks
20.maijs 2020, 10:04 | links
 
Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)

Ards888, 19.maijs 2020, 15:51


Selva pa lielam ir Yamahas sub-zīmols, motoru detaļas utt. viss tiek taisīts Yamahas rūpnicā kā OEM, pēc tam sborka Itālijā. Made in Japan kotējas augstāk un maksā vairāk, protams. Bet vairāk drizāk atšķirība ne uzbūvē vai detaļu kvalitātē, bet kvalitātes kontrolē, itāļi lieli raspizģaji :) Ta vispār vaiŗak cenas jautājums. Ja var paņemt no lielā sešinieka Yamaha,Honda,Mercury (Mariner), Suzuki, Tohatsu, Evinrude(Johnson) , tad parasti Selva utml. neizskata, bet ja cipars baigi atšķiras, tad var domāt. Katrā gadījumā par visādiem ķīniešu brīnumiem a ļa Parsun, Hidea, Neptune utt. točņo daudz stabilāka kvalitāte.
19.maijs 2020, 16:15 | links
 
Redzu interesanta diskusija par ķīniešu Pasuniem.

Kā ir ar Itāļiem, Selvām? Labāki par Parsuniem? :)
19.maijs 2020, 15:51 | links
 
Skatoties kur pirkts, Latvijā nevar reģistrēt un, šķiet,ka arī netirgo. Ja nopirki Latvijā, tad 4-takteris un ar eļļu benzīnā aizaudzēsi vārstus. Izlasi instrukciju!
19.maijs 2020, 15:40 | links
 
Var būt jautājums nevietā, bet, tas tev ir divtaktnieks?Parsunam man liekas nav divtakteru. Pie mums tie populārākie Parsuņi ir ķìnuešu kopijas 4t yamahām, ja nemaldos.

Ezs87, 19.maijs 2020, 12:20[/quote]

Ir Parsunam 2T dzinēji -
https://parsunpower.en.made-in-china.com/product-group/gqcndmevbRhu/2-stroke-petrol-outboard-catalog-1.html
19.maijs 2020, 14:37 | links
 
ok kādreiz tie parsuni bija lētāki - tagad maksā tikai nedaudz lētāk kā brendi- jēga ņemt jaunu..bet nu ja paņemts..tad jau neko
19.maijs 2020, 13:50 | links
 
Sveiki. Iegādājos Jaunu Dzinēju Parsun 3,9 ZS. Visur reduktorā eļļu ielēju, sajaucu 95 ar speciālo elļas piedevu, bet dzinējs tukšgaitā klepo ārā liekas ka degvielu. Ūdenī paliek pleķi. Kas varētu būt par vainu?

artuss1992, 19.maijs 2020, 11:35

Pamatā ,tas ka nopirki Parsunu, esmu diezgan drošs ,ka viņiem ir 4t,nevis 2t, un eļlu nevajag, tikai benzīnu. Man paziņam bija Parsuns, bieži pārlēja, slāpa, arī eļļas pleķis parasti paceļot motoru palika, divas reizes veda pie dīlera regulēt ,nedaudz labāk palika , kad apnika ,pats izjauca, pārlasīja, normāli visu noblīvēja un saskrūvēja,palika daudz labāk ,bet vienalga apnika čakarēties un pēc 3gadi nopirka Merkuru. Ar šiem motoriem ir diezgan loterija -kā paveicas, un pašam jāpiestrādā.
19.maijs 2020, 13:41 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager