Laivas un to motori

Jā,un vēl par pētījumu,tur viss kardināli mainijās EV par labu ja viņus sāk lādēt ar sauli,vai vēju.Pašlaik pasaulē ar atjaunojamo enerģiju saražo tikpat daudz elektrību cik visas atomelektrostacijas kopā,un tāda tendence ļoti strauji aug.Tā kā virziens ir uzņemts pareizs

udens2, 31.oktobris 2019, 12:57


Pasaulē (https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_generation) ļoti atšķiras valsts no valsts, kā elektrību saražo. LV piemēram (http://www.ast.lv/lv/electricity-market-review)
70% saražo termostacijās.

Bet vispār tā "zaļā būšana" ir sava veida neokoloniālisms, kad attīstītākās valstis mēģina uzspiest savu politiku mazāk attīstītām valstīm, kuras ir mazāk attīstītas tāpēc, ka koloniālisma laikmetā tika nesaudzīgi izlaupītas.
31.oktobris 2019, 13:13 | links
 
Cilvēki lai "radītu progresu, vairs neatpūšās. Bet bifelē kā papa karlo utt.
31.oktobris 2019, 13:09 | links
 
Pareizi, kaut kas jau ir jādara, citādi progresa nebūs. Lādēšanas stacijas arī , ja būs pieprasījums, tāds Cirkulis uzbliezīs viens divi, nav tak par brīvu. Turklāt kamēr auto lādās, saimnieks neies lūrēt kā ampēri plūst, gribēs gan kafiju padzert, gan pipeli mīklā iekost. Bizness.
31.oktobris 2019, 13:08 | links
 
Jā,un vēl par pētījumu,tur viss kardināli mainijās EV par labu ja viņus sāk lādēt ar sauli,vai vēju.Pašlaik pasaulē ar atjaunojamo enerģiju saražo tikpat daudz elektrību cik visas atomelektrostacijas kopā,un tāda tendence ļoti strauji aug.Tā kā virziens ir uzņemts pareizs
31.oktobris 2019, 12:57 | links
 
Vispār, jebrura pētījuma rezultāts ir atkarīgs no tā, kurš ir pasūtījis pētījumu :) Vēl jāierēķina lādēšanas infrastruktūras izbūve, benzīntanku utilizācija, jaudas pieslēgumu izbūve( elektroauto uzlāde dotajā brīdī var notikt ar 150 kW līdzstrāvas jaudu 1,5 h) stādās priekšā apakšstaciju skaitu un kabeļu resnumu. nav mazsvarīgs jautājums, cik zaļi iegūst to elektrību. Rīgā tak vēl TEC darbojas kā galvenais trolejbusu izpūtējs.

Vigulis, 31.oktobris 2019, 12:48
tas bij apjomīgs pētījums,tur bij ietverti zudumi elektrolīnijās,bateriju efektivitātē utt..degvielas auto bij ierēķināta naftas pumpēšana,vešana,pārstrāde utt.tad sanāca ka 3-4 gadus lietojot nebij starpības īpašas,bet pēc tiem gadiem sākas EV ieguvums izmešos.Vidējais auto mūžš laikam bij rēķināts 7 gadi,un sanāca ka tajos 3 gados EV ieguva lielu pārsvaru
31.oktobris 2019, 12:53 | links
 
Zaļiem būt, viss ir pareizi, tikai žēl, ka viņu aktivitātes bieži vien ir ar mīnus zīmi.
31.oktobris 2019, 12:51 | links
 
Vispār, jebrura pētījuma rezultāts ir atkarīgs no tā, kurš ir pasūtījis pētījumu :) Vēl jāierēķina lādēšanas infrastruktūras izbūve, benzīntanku utilizācija, jaudas pieslēgumu izbūve( elektroauto uzlāde dotajā brīdī var notikt ar 150 kW līdzstrāvas jaudu 1,5 h) stādās priekšā apakšstaciju skaitu un kabeļu resnumu. nav mazsvarīgs jautājums, cik zaļi iegūst to elektrību. Rīgā tak vēl TEC darbojas kā galvenais trolejbusu izpūtējs.
31.oktobris 2019, 12:48 | links
 
dīvaini ka visi raud ka zaļie slikti utt,un tad tie paši atkal raud ka viss piesārņots un saindēts:))) palasat kas notiek ķīnā un krievijā kur zaļo nav un tad padomājat vai tiešām gribētu lai tā būtu visur
31.oktobris 2019, 12:39 | links
 
ņekā jūs no ekonomikas nesaprotat...CO2 daudzums, kas no lapām nonāk atmosfērā ir pilnīgi vienāds vai Jozis tās sadedzina, vai tās sapūst izgāztuvē.

Tomēr dedzinot lapas Jozis viens pats rokas uzsilda, savukārt vedot uz izgāztuvi uzsildās gan vedēji, gan izgāztuve, gan vēl kāds... Ja par to pašu CO2 var dabūt vairāk siltuma, tad tā ir jādara :)

daddy_j, 31.oktobris 2019, 12:16
sapūstot izdalās metāns kuru UV starojums sašķeļ,tā ka hvz kas ir labāk:DDpareizi būtu kur nokrita tur sapuva,dabīgs process
31.oktobris 2019, 12:36 | links
 
Kutis, nav viss tik skaidrs. Zaļie ir sadirsuši lietu būtību, jo viņiem. kā daudziem mūsdienās nav tehnisko zināšanu. Viena bļausana un populisms kā Grētai. Uz doto brīdi viena elektroauto atstātā pēda dabā ir daudz lielāka nekā benzīna vai dīzeļa auto. Jā ekspluatācijas laikā tas ir zaļāks, bet ja pieliek klāt visu ciklu ar ražošanu un utilizāciju, tad nekā. Turklāt lielākā problēma ir un paliek enerģijas uzglabāšana. Esošais risinājums ir strupceļš, jo litija krājumi pasaulē beidzas daudz ātrāk kā nafta. Es vēl kadu laiku prognozēju paritāti. Bet auto ir skaists un braukt ir bauda, tam ir tiesības būt.

Vigulis, 31.oktobris 2019, 11:35
nepiekritīšu,lasīju pētījumu kur pierādīts ka eletromobīlis vidējā auto mūžā ir krietni zaļāks par iekšdedzes auto.Jā,litija baterijas ir problēma saražot,un pašlaik nekādas dižās prognozes nav ka varētu tuvākajā laikā kas mainīties.
31.oktobris 2019, 12:33 | links
 
Kutis, nav viss tik skaidrs. Zaļie ir sadirsuši lietu būtību, jo viņiem. kā daudziem mūsdienās nav tehnisko zināšanu. Viena bļausana un populisms kā Grētai. Uz doto brīdi viena elektroauto atstātā pēda dabā ir daudz lielāka nekā benzīna vai dīzeļa auto. Jā ekspluatācijas laikā tas ir zaļāks, bet ja pieliek klāt visu ciklu ar ražošanu un utilizāciju, tad nekā. Turklāt lielākā problēma ir un paliek enerģijas uzglabāšana. Esošais risinājums ir strupceļš, jo litija krājumi pasaulē beidzas daudz ātrāk kā nafta. Es vēl kadu laiku prognozēju paritāti. Bet auto ir skaists un braukt ir bauda, tam ir tiesības būt.

Vigulis, 31.oktobris 2019, 11:35

Par zaļajiem pilnīgi piekrītu, jo es viņus iztēlojos kā zaļo pelējumu uz siera, kas itkā būtu jauns produkts bet siers vien paliek.
Vieniem tas patīk citiem nepatīk un tikai retais to lieto kā pamatēdienu ikdienā. :)
Ja zinātnieki no citplanētiešiem uzzinās kā dabai draudzīgā mazgabarīta iekārtā uzkrāt lielu elektro enerģijas daudzumu tad var arī sakārtoties.
31.oktobris 2019, 12:24 | links
 
Labāk papļāpāsim ar kādiem elektrobīļiem,pēc dažiem gadiem, stūrēsim! Šī tēma vairāk politsadaļai.

BrunoL, 30.oktobris 2019, 17:50


Šeit, vismaz, ir kaut kāda diskusija. Politikas sadaļā dotajā brīdī ir kaut kāds riesta laiks.
31.oktobris 2019, 12:21 | links
 
ņekā jūs no ekonomikas nesaprotat...CO2 daudzums, kas no lapām nonāk atmosfērā ir pilnīgi vienāds vai Jozis tās sadedzina, vai tās sapūst izgāztuvē.

Tomēr dedzinot lapas Jozis viens pats rokas uzsilda, savukārt vedot uz izgāztuvi uzsildās gan vedēji, gan izgāztuve, gan vēl kāds... Ja par to pašu CO2 var dabūt vairāk siltuma, tad tā ir jādara :)
31.oktobris 2019, 12:16 | links
 
Runājot par piesārņojumu, absurdu ir vairāk nekā vajag.
Piemēram, tagad vairs neļauj parkos un dārzos dedzināt lapas.
Tās jāsavāc maisos, parasti polietiēna, tad tām brauc pakaļ auto, parasti dīzelis, un tās ved kilometriem tālu, tērē degvielu.
Nav manā rīcībā salīdzinošu pētījumu datu, kad vairāk tiek piesārņota daba - sadedzinot lapas uz vietas, vai veicot visu šo noteikto dabas aizsardzības procesu.
Šķiet gan, ka pareizāk būtu tomēr nekur neko nevest.
Bet tiek uzlikts par pienākumu darīt visu ačgārni. Tad tā arī dzīvojam.
31.oktobris 2019, 11:52 | links
 
Ir jau OK. Vienkārši pievēršu uzmanību tam kā tiek marķēts benzīns. Dažos DUS, vietās kur pildīju 98, tagad ir apzīmējums ar 95eco!
Tas atgādina ka tiek veidots kaut kas līdzīgi kā ar dīzeli. Ir vienkārši D un ir D eco!

urmaas, 31.oktobris 2019, 09:34

Urmas!
Nejauc čaļiem galvu! Sākam ar to, ka A-95 benzīna nosaukumā 95 ir oktāna skaitlis. Neskaidrošu ko tas nozīmē.
Ja ir A-95 eco, tas tikai nozīmē, ka šai degvielai ir piejaukta eko komponente, tieši tāpat kā tas ir ar dīzeļdegvielu, kurai jauc klāt kaut kādu rapša eļļu, vai kaut ko citu.
Tākā A-98 ir ar augstāku oktāna skaitli, un tas nav pacelts pievienojot A-95 eko piedevu.
31.oktobris 2019, 11:41 | links
 
Kutis, nav viss tik skaidrs. Zaļie ir sadirsuši lietu būtību, jo viņiem. kā daudziem mūsdienās nav tehnisko zināšanu. Viena bļausana un populisms kā Grētai. Uz doto brīdi viena elektroauto atstātā pēda dabā ir daudz lielāka nekā benzīna vai dīzeļa auto. Jā ekspluatācijas laikā tas ir zaļāks, bet ja pieliek klāt visu ciklu ar ražošanu un utilizāciju, tad nekā. Turklāt lielākā problēma ir un paliek enerģijas uzglabāšana. Esošais risinājums ir strupceļš, jo litija krājumi pasaulē beidzas daudz ātrāk kā nafta. Es vēl kadu laiku prognozēju paritāti. Bet auto ir skaists un braukt ir bauda, tam ir tiesības būt.
31.oktobris 2019, 11:35 | links
 
https://www.youtube.com/watch?v=7T6iCknDCEg

Ja kādam tīk ražošanas skaistums, var pavērot Audi etron motoru ražotni Ungārijā.
31.oktobris 2019, 11:20 | links
 
Tākā tendence ir pāriet uz elektro mobīļiem tad saprotams ka tankštelles sāks atmirt. Interesanti kā būs ar laivotājiem, vai rezerves kanniņas vietā būs jātur vēl viens aķītis jo droši vien arī laivas būs aprīkotas ar elektro motoriem, varbūt ka saules paneļi uz borta... :))
31.oktobris 2019, 10:22 | links
 
Ir jau OK. Vienkārši pievēršu uzmanību tam kā tiek marķēts benzīns. Dažos DUS, vietās kur pildīju 98, tagad ir apzīmējums ar 95eco!
Tas atgādina ka tiek veidots kaut kas līdzīgi kā ar dīzeli. Ir vienkārši D un ir D eco!
31.oktobris 2019, 09:34 | links
 
21:14tu jauc ar 92,98tais ir pilnīgi visos tankos

udens2, 30.oktobris 2019, 21:51


Ventspils Neste I nav 98ais ... iespējams Neste II ir ... mēnesi atpakaļ caurbraucot biju nedaudz par to pārsteigts

DsKs, 31.oktobris 2019, 09:16[/quote]
tajos tankos kuros es pildos vienmēr ir bijis 98tais,nezināju par tādu problēmu
31.oktobris 2019, 09:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager