Laivas un to motori

Kādu laiku jau domāju pāriet uz stacionāru laivu. Skatīju krustu šķērsu variantus max mazā budžetā līdz 2000 eur. Ja tu to krievu laivu dabū par velti un pats pārbūvē, tad varbūt ir jēga. Bet tā paliku pie varianta pašam aizbraukt uz Somiju un nopirkt visu komplektā. Nebūs nekas super jauns, bet toties forši lietojams un labākām gaitas īpašībām.

kkas, 17.jūlijs 2019, 09:25


Interesanta pieredze jo arī ir doma par šādu pasākumu. Jautājums - kāpēc tieši uz Somiju, nevis piemēram Zviedriju, Angliju, Vāciju? Un kur un kā sameklēt? Kurā laikā labāk braukt - vasara, ziema, starpsezona? Kā ar reģistrāciju šeit - laiva+dzinējs+piekabe? Vēl, droši vien jāskatās, kur laiva ekspluatēta, ļoti vēlams, lai tas būtu saldūdens.
17.jūlijs 2019, 10:51 | links
 
Krievu jūtjūbē ir daudz apskatu par kniedētajām alumīnija laivām - neviena no viņām ilgtermiņā nav hermētiska! Tikai metinātās. Padomju laika laivām, gan, arī metinājuma kvalitāte ļoti spēcīgi variē atkarībā no metinātāja rokām konkrētajai laivai.
Laivai Krim, piemēram, traģiskākais ir gaitas īpašības pat nelielos viļņos - brauc kā pa veļasdēli, tāpēc Krimā pilnīgi noteikti naudu ieguldīt nav vērts.
Stabils jau nu gan viņš ir un vēl viens pluss - var izbraukt pa ļoti seklām vietām, piemēram - Liepājas ezera piekrastes zonas.
17.jūlijs 2019, 10:12 | links
 
Mjāaaaa....interesanti vai tās mūsdienīgās alumīnija laivas vilks tik pat ilgi kā vecās krievenes. Maijā, Burtniekā, tiesāju Valmieras ekipāžu. Viņš bija nopircis Alumacraftu, jaunu, laikam 5 gadi atpakaļ. Pagājušo gadu apakšā viss kniedējums apakšā sāka plaisāt. Beigās čalis pēc tiem pašiem parametriem uzmetināja laivu pats, tik ar biezākiem alumīnijiem. Protams, visu cieņu čalim, tur reāli vajag rokas no pareizās vietas, bet nu ir par ko aizdomāties.
17.jūlijs 2019, 10:00 | links
 
Ar tām lietotajām dubultkorpusa laivām jābūt uzmanīgiem,jo mēdz būt situācijas,kad tās nav hermētiskas un starpkorpusa putas ir slapjas.
17.jūlijs 2019, 09:51 | links
 
Kādu laiku jau domāju pāriet uz stacionāru laivu. Skatīju krustu šķērsu variantus max mazā budžetā līdz 2000 eur. Ja tu to krievu laivu dabū par velti un pats pārbūvē, tad varbūt ir jēga. Bet tā paliku pie varianta pašam aizbraukt uz Somiju un nopirkt visu komplektā. Nebūs nekas super jauns, bet toties forši lietojams un labākām gaitas īpašībām.
17.jūlijs 2019, 09:25 | links
 
Savējo KRIMu nepārbūvēju. Palicis "orģinālā" paskatā. Ja neskaita mūsdienīgāku dzinēju ar vadību, uzstādīti eholoti un elektriskais enkurs. Pat krēsli salonā vēl orģinālie. Iekšējiem ūdeņiem pietiek.
Ja ņemtu stiklšķiedreni, tad no 5m un garākas. Bet tām jau borti augstāki.
17.jūlijs 2019, 08:37 | links
 
fish1 [17.07.19]: Ekonomija ir >3000 eiro.
Vecas krievenes parbuve sanak mazlietota finval cena. Problema, ka mazlietotas netirgo, a jaunas nevar atlauties. A jaunas krievu laivas baigi skibas, cik nu ir skatitas. Ta ka jagaida kadi 10 gadi, kad tirgu vajadzetu paradities lietotam labam aluminija laivam.
17.jūlijs 2019, 08:14 | links
 
2 irseejs
Klau ,jebkura jauna normāla stiklšķiedras vai alumīnija laiva būs vismaz 4 x dārgāka par veco krimu,kazanku vai progresu.
Šīm vecajām laivām gaitas īpašības nemaz nav tik sliktas,kā Tu te pasniedz.Paņemt veco laiku laivu un restaurēt to un pieliekot jaunu japāņu motoru ir laba un ekonomiska investīcija ,lai varētu nodoties copes priekiem.
Ekonomija ir >3000 eiro.
17.jūlijs 2019, 07:25 | links
 
Zaraza. Es tevi saprotu.
Es esmu par loģisku izvēli. Veca, nogurusi laiva, kurā ir jāiegulda līdzekļi un savs darbs, nav loģiska izvēle. Tas var būt hobijs. Bet tam nebūs nekāda finansiāla pamatojuma. Laba izvēle ir jauna, moderna laiva. Bet ja nav naudas MOTORLAIVAI, tad jāperk ir airu laiva un tādai jāpieliek motors.
17.jūlijs 2019, 01:12 | links
 
Protams protams :)
Izskatās ka Tu laikam neesi iekāpis kādā rietumos (ASV) ražotā 70to gadu tupelē, kur nu vēl izbraucis. :)
Vēl piekarini vihriņu aizmugurē savam lolojumam, lai būtu pavisam silti ap sirdi :)
Pietiks slavēt tās padomjlaika atraugas. :) šķērmi metās.
17.jūlijs 2019, 01:01 | links
 
irseejs...

Tu nonāc ekonomiskā pretrunā. Vienkorpusa stiklasķiedras čaumaliņas parasti kā reiz ir lētākas, nekā pat PSRS alumīnijs, tā kā ne jau naudā ir lieta. Vienkārši, ja gribas MOTORLAIVU (ne airu laivu, kam var uzkarināt motoru) ar noteiktas jaudas motoru, tad mazais vienkorpuss nerullē, pilnīgi noteikti atpalielk pēc iespējamās jaudas, drošības utt. A nopietna stiklašķiedra, atiecīgu dimensiju un specializēta motoram jau maksās būtiski dārgāk un tad jau ir cita izvēles dilemma vai ņemt plastiku vai jau normālu modernu alumīniju. Es jebkurā gadījumā par alumīniju :)
17.jūlijs 2019, 00:57 | links
 
dr.laiva [21m]: Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51

Droši vien smagi, ka vienīgais kaut ko no dzīves saproti, bet pārējie .....Ko nozīme vienīgais saprotu. Vienīgais ko es saprotu ir tas, ka mums ir nabadzīga tauta, ja jau ir spiesta "novertēt" šitos padomjlaiku šedevrus. Lielākais vairums lieto šo vesturi, jo nespēj atļauties sakarīgu laivu. Tad ir jāņem kas sanāk. A sanāk krims, kazanka. Vārdu sakot tas, ko kāds gribēja nodot lūžņos. :)

irseejs, 17.jūlijs 2019, 00:06


Visādi laivu izstrādājumi no plastmasas vai pvc ir pieejami tādā apjomā un cenu diapazonā, ka "šitos padomjlaiku šedevru" novērtēšanas piespiedu kārtas vai nabadzības izraisīta fenomena apgalvojums neiztur nekādu kritiku.

Arī pārējie apgalvojumi liecina tikai un vienīgi par kādu citu blakus apstākli, kas rada šādus apgalvojumus, un ar laivām, to pārbūvi tam nav pilnīgi nekādas saistības

Lūžnos cilvēki nodot to, ko ir jānodod lūžņos, domāju ka tur ātrāk nonāks Tavs auto, nekā vidēji saglabāta 60' gados ražota laiva.
17.jūlijs 2019, 00:38 | links
 
dr.laiva [16.07.19]: Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51

Droši vien smagi, ka vienīgais kaut ko no dzīves saproti, bet pārējie .....
Ko nozīme vienīgais saprotu. Vienīgais ko es saprotu ir tas, ka mums ir nabadzīga tauta, ja jau ir spiesta "novertēt" šitos padomjlaiku šedevrus. Lielākais vairums lieto šo vesturi, jo nespēj atļauties sakarīgu laivu. Tad ir jāņem kas sanāk. A sanāk krims, kazanka. Vārdu sakot tas, ko kāds gribēja nodot lūžņos. :)
17.jūlijs 2019, 00:06 | links
 
Zaraza, protams ka es pārspīlēju. :)
Kāda tur izturība, lielākā daļa tās krievu bleķenes ir ar plaisām, lāpītas, sapļepinātas, sabuktētas un nogurušas.
Un ja ir pa kādam dimantam tajā sūdu čupā, tad tā ir cūcene mēmākā.

Tie kas grib, lai lieto. Bet es nevienam neieteikšu.
Pietika izmēģināt vienkorpusa stikleni ar 30hp motoru pēc kazankas un visa vēlme uz padomju eksotiku pārgāja.
17.jūlijs 2019, 00:02 | links
 
Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51


Droši vien smagi, ka vienīgais kaut ko no dzīves saproti, bet pārējie .....
16.jūlijs 2019, 23:46 | links
 
nu, tas kas ar pellu glīsēt var,tam rieksti ar lielāki ,uzmanīgi ar mazo vilnīti
16.jūlijs 2019, 22:39 | links
 
Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)

irseejs, 16.jūlijs 2019, 21:51


nu te tu biki pārspīlē...
jebkurai laivai ir jāliek tāds motors kāds tai paredzēts... un tam ir stipra saistība ar masu... Manā uztverē stikla škiedras laivai JEBKURĀ gadījumā ir tikai viena vienīga priekšrocība - cena. Visā pārējā "bleķis" ir pārāks. Stiklaškiedra ir viegla tikai vienkorpusa variantā, kas , manā uztverē, par nopietnu motorlaivu nav uzskatāms, divkorpusa pie vienādām dimensijām parasti būs smagāka nekā aviācijas alumīnijs. Par izturību un ilgmūžību pat nav ko salīdzināt, nebūs viegli atrast 1978. gadā ražotu plastikāta laivu normālā stāvoklī (manam Krim tāds ražošanas gads virsū stāv) normālā lietojamā stāvoklī, a alumīnijam pofig, ja paši nav idiotiski sasipuši rūpnīcas aizsarggrunti (vot to krievi taisīt mācēja) .
16.jūlijs 2019, 22:35 | links
 
Kā man besī šito demagoģiju lasīt. :)
Kā var apgalvot, ka tāda smaga, skaļa pastala ir labāka par modernu, vieglu, klusu stikleni.
5zs + krims = piz*ets, nevis laba gaita :)
Ja vēl piemeklēta stiklene ar šādu motoru iet 19kmh, tad krims 9 :)
Un vēl tas gļung gļung vieglā vilnītī, kad noliec uz enkura. Gļung gļung, gļung gļung, gļung gļung... :) Kakofonija melomānam, tā teikt :)
16.jūlijs 2019, 21:51 | links
 
Es ar savu krim pārbūvi esmu apmierināts vairāk kā.Izgriezu visu iekšējo daļu,atstājot tikai bortus priekšai uzliku platformu.grīda pa visu vienā līmenī.Plaša stabila,gaita ar 5z motorīti laba .Izmaksas smieklīgi mazas.Ja salīdzina ar šķiedrenēm,daudz labāka.
16.jūlijs 2019, 17:57 | links
 
Principā, Zaraza +/- uzrakstīja to, pie kā nonāks katrs, kurš nopietni pieies jautājumam, kas saucas CCCP laika “alumīnija” laivu pārbūvēšana makšķerēšanai.

Ja kāds ir centies no Kazankas uzražot Alumacraft un beigās secinājis, ka nekas tuvu līdzīgs nav sanācis un lētāk būtu bijis uzreiz nopirkt Alumacraft vai vispārīgi teoritizē no dīvāna poziīcijām, tad nevajag rakstīt, ka CCCP laika laivas nav izmantojamas un nekam neder.
16.jūlijs 2019, 17:11 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager