Laivas un to motori

Bet, ja godīgi, tas karburators ir tik primitīvs, ka prasa par pusskrūvi dažādu regulējumu karstai vasarai vai aukstam rudenim, īpaši ja darbojas ar velci.
10.septembris 2018, 13:54 | links
 
Vigulis [10.09.18]: Ja tic shēmai, tad virsū ir korķis. Maisījuma skrūvei ir jāgrozās viegli. Man ir Yamaha, tam vēl maisījuma skrūvei uztaisījuši tādu profilu, ka nācās vīlēt speciālu štrumu. Manējo motoru sačakarēja tieši pirmajā pēciebraukšanas apkopē, pārregulēja un silts sāka slāpt. Diemžēl viss jādara pašam, bet nu kā velk tā lec ar vai bez gāzes.
Paldies par info. Meginasu kko darit.
10.septembris 2018, 13:47 | links
 
Ja tic shēmai, tad virsū ir korķis. Maisījuma skrūvei ir jāgrozās viegli. Man ir Yamaha, tam vēl maisījuma skrūvei uztaisījuši tādu profilu, ka nācās vīlēt speciālu štrumu. Manējo motoru sačakarēja tieši pirmajā pēciebraukšanas apkopē, pārregulēja un silts sāka slāpt. Diemžēl viss jādara pašam, bet nu kā velk tā lec ar vai bez gāzes.
10.septembris 2018, 13:44 | links
 
kutis [10.09.18]: Levis
Ja auksts lec labi un gaitā nav traucējumi tad labāk nemudrī ar regulējumu. Ja silts ar pirmo nepielec pagriez trešdaļu gāzes ručku un pieleks. Vasarā kad silts ūdens un gaiss karsts bieži vien man gadās ka silts mazliet niķojas.
Divu cilindru motori lec daudz labāk bet tie jau cita kategorija.
Lai pielaistu jadod visi 90% ručku un tad aiziet. Ar tresdalu nekas ipaši nemainas. Butu zinajis ka tadas problemas bus ar garantiju nekad tadu nebutu nemis. Ja ir jaun tad vinam ir jaiet nevis jacakarejas kaa ar vecu nobrauktu...
10.septembris 2018, 13:15 | links
 
Levis
Ja auksts lec labi un gaitā nav traucējumi tad labāk nemudrī ar regulējumu. Ja silts ar pirmo nepielec pagriez trešdaļu gāzes ručku un pieleks. Vasarā kad silts ūdens un gaiss karsts bieži vien man gadās ka silts mazliet niķojas.
Divu cilindru motori lec daudz labāk bet tie jau cita kategorija.
10.septembris 2018, 12:38 | links
 
 
Vigulis [07.09.18]: Benzīns, viennozīmīgi, 98, tāpat kā zālespļāvējiem un motorzāģiem. Jaunam motoram uz piestrādes laiku varētu būt uzregulēts treknāks maisījums. Pēc piebraukšanas vajag pārregulēt. Shēma te:https://www.vansoutboardparts.com/mercury-outboard-motor-parts/mercury/3-5-4-stroke-carb/0r131842-up/carburetor-all-models-serial-0r318096-thru-0r448032/c1-9051?trail=17,1,122,1824
skrūve shēmā -5. Manuālī parasti uzdod bāzes regulējumu- apgriezienu skaits no ciet stāvokļa, no tās vietas var paspēlēties ar treknāks liesāks tīri uz izjūtām, lai labi lec un jautri uzņem apgriezienus.
Brivdienas sanaca tik kaa uuzmest aci motoram. Man ir 4hp mercurs, atradu Tevis iemestaja saita ka karbis ir tads pats. Taa Nr5 skruvite man ari ir. Jautajums vai vina no arpuses regulejas vai zem skruvites ir vel kada skruve un šī kalpo kā nosprostosanai? Jautaju taa jo man taa redzamaa skruvite ir pievilkta lidz galam, bail bij skruvet ar lielu speeku vaļā...
10.septembris 2018, 10:32 | links
 
pilnībā piekrītu brunim,vienīgi kas aizliek karbīzerim dīzi ir emulsija,kura veidojas no kondenzāta,filtrs ja viņš ir taisnais,horizontālā stāvoklī laiž cauri kondenzātu,lai no tā izbēgtu jāieliek filtriņš ar tā atstoiņika versiju,pieejams visos dārza tehnikas veikalos

ezers, 8.septembris 2018, 20:00

Ja ilgstoši mēģinot piestartēt, gaiši brūnā, svece netiek aizlieta, tas ir, motors netiek pārsūkts - tad, visticamāk, vaina ir karburatorā, lai gan startējot var samazināt gaisa padevi, tam paredzēts čoks, lai ir spēcīgāks sūciens caur dīzi.
Ja tomēr startējot sveci aizlej, tad gan vaina meklējama citur, nevis karburatorā..
8.septembris 2018, 22:11 | links
 
pilnībā piekrītu brunim,vienīgi kas aizliek karbīzerim dīzi ir emulsija,kura veidojas no kondenzāta,filtrs ja viņš ir taisnais,horizontālā stāvoklī laiž cauri kondenzātu,lai no tā izbēgtu jāieliek filtriņš ar tā atstoiņika versiju,pieejams visos dārza tehnikas veikalos
8.septembris 2018, 20:00 | links
 
Arī man 4-taktu motoram, gan ne laivas motoram, bija tāda pat nelaime. Jauns motors, kamēr auksts, lec kā bite, kā apturi siltu - viss! Nevar palaist līdz brīdim kamēr atdziest.
Speči vairākas reizes un ilgi pētīja līdz atrada kaut ko aizdedzes sistēmā, tur kaut kādu detaļu nomainīja un tagad jau tas motors kādus 10 gadus iet kā puķe.
Slikti tikai tas, ka neatrada par iespējamu man pateikt tieši kur tā vaina bija.
7.septembris 2018, 20:42 | links
 
Ja aukstu var iedarbināt,bet siltu nē,tad trekns degmaisījums,(vai nu degvielas par daudz,vai gaisa par maz),ja liess tad var pat kaut ko izkausēt,tas ir tā,ja karsējot metālu piedosi vairāk skābekli,tad notiek griešana.Senos laikos transportam,ja ieliesi 76 benzīnu,ja domāts72,tad dega ārā vārsti.Mūsdienās 95 jau lej klāt kaut kādu%spirta.Problēma varētu būt arī eļļā divtaktniekiem(ar 98 kompensējas)
7.septembris 2018, 18:42 | links
 
Laiks aizmirst senlaiku uzskatu par benzīnu oktāna skaitļa lielākuma kaitīgumu, tas viss ir galīgi aplami jo kaitēt var tikai benzīns ar zemāku skaitli kā paredzēts.
Jo vairāk piemaisījumu degvielai jo lielākās pohas motoram :)
7.septembris 2018, 17:38 | links
 
addd [07.09.18]: Paldies Daddy par padomu. Ar svecei mazākas atstarpes uzlikšanu bija mans pirmais gājiens. Tikai tas nenesa izmaiņas, atliek vēl uz priekšu pāriet un lietot tikai 98, lai gan bija prātvēderi, kas apgalvoja, kad 98 lietot nenākšot par labu motorītim. Mēģināšu 98 un skatīsimies vai kas mainīsies uz labo pusi, skaidrs ir viens sliktāk jau nu vairs nevar būt.
<

POMMERS, 6.septembris 2018, 23:14

Kādā krāsā svece, kad Jūs dzinēju nevarat pielaist?
Cieņā.
Man gaisi bruuna, pec sveces it ka viss kartibaa, bet siltu pielaist problemas...
7.septembris 2018, 16:03 | links
 
Paldies Daddy par padomu. Ar svecei mazākas atstarpes uzlikšanu bija mans pirmais gājiens. Tikai tas nenesa izmaiņas, atliek vēl uz priekšu pāriet un lietot tikai 98, lai gan bija prātvēderi, kas apgalvoja, kad 98 lietot nenākšot par labu motorītim. Mēģināšu 98 un skatīsimies vai kas mainīsies uz labo pusi, skaidrs ir viens sliktāk jau nu vairs nevar būt.
<

POMMERS, 6.septembris 2018, 23:14


Kādā krāsā svece, kad Jūs dzinēju nevarat pielaist?
Cieņā.
7.septembris 2018, 15:22 | links
 
Nezinu,kas jums ko lipina? Zāles pļāvēju stumjamo darbinu 20 gadus(3xVasarā)Cub Cadet 15gadus +motorzāģi,trimmeri,Sky Doo 700 sniega moci un 4T Yamaha 5Z airu aizstājēju,visuss ar A95(Statoil un Virši) .Nevienai technikas vienībai nekad bāku tukšu neesmu izbraucis arī uz ziemas un vasaras guļu.Nu,tpu,tpu,tpu nav problēmu.

BrunoL, 7.septembris 2018, 15:02


100% piekrītu.
Cieņā.
7.septembris 2018, 15:20 | links
 
Ja nav problēmu, tad nav pamata satraukumam, vai ne? :) man šķita, ka ir problēmas, ko 98-tais benzīns novērsa :))

Lai labi rūc!
7.septembris 2018, 15:12 | links
 
Mazajiem motoriem tikai un vienīgi 98 benža. Ar 95 ir visādi gājis. Nekas traks jau nebūs ja pa retam ieliesi to 95, bet pārsvarā tikai 98!!! 95 benžai klāt ir kkāda bio piedeva, kas nosēžas karbī...a tā dīzīte tik niecīga, ka daudz viņai nevajag.

arvis_an, 7.septembris 2018, 09:17


Arvis_an domāju ka Jūs kļūdāties, dīzes caurumu diametri 5 HP un 15 HP dzinējiem ir ļoti līdzīgi, tā iemesla dēļ ka cilindru kubatūra arī ir līdzīga. Tātad, jo lielāka darba kubatūra uz cilindru būs, tātad arī lielākai jābūt dīžu caurlaides spējai.
Ja ir problēmas dīzēm, tad motors drīzāk arī uz auksto nelektu.

Cieņā.
7.septembris 2018, 15:11 | links
 
Nezinu,kas jums ko lipina? Zāles pļāvēju stumjamo darbinu 20 gadus(3xVasarā)Cub Cadet 15gadus +motorzāģi,trimmeri,Sky Doo 700 sniega moci un 4T Yamaha 5Z airu aizstājēju,visuss ar A95(Statoil un Virši) .Nevienai technikas vienībai nekad bāku tukšu neesmu izbraucis arī uz ziemas un vasaras guļu.Nu,tpu,tpu,tpu nav problēmu.
7.septembris 2018, 15:02 | links
 
Sveiki. Vai ir iespējams laivas stiklu uzpulēt vai kaut kā atjaunot. Tas gan nav gluži stikls, kaut kads plastmas vai organiskais.

Edgars1982, 7.septembris 2018, 14:31


Nav nekádu problému to izpulét.
Uzliec filcha ripu uz rokas urbjmashínu,smalko pastu.Prasi veikalá,ja nezini.Kaut vai to pashu veco labo pasta GOI no krievu laikiem.
Nevajadzés nekádu meistaru.
Ja neesi to darijis pats,pakonsultéjies.
7.septembris 2018, 14:55 | links
 
Bruno, neiet runa par oktānskaitli, kurš 95 benzīnams patiešām IR pietiekams, bet par bio-piedevām, kuras no retas lietošanas aizlipina karbiķī visus mazos caurumiņus. Benzīns iztvaiko, piedevas paliek.

Ja motoru lieto katru dienu, pieļauju, ka to nepamanīsi, bet ja reizi nedēļā vai divās, tad sākas problēmas. Tas pats ar zāles pļāvēju u.c. 4-taktu maztehniku.
7.septembris 2018, 14:48 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager