gahans,
Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.
Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.
1.novembris 2017, 19:22 | links
Vēl no prakses, par akumulatoriem.
Ja jūs esat iedomājies, ka gadījumā, pilnīgas izlādes gadījumā jūs nenokausiet akumulatoru, pat ja akmulatora ražotājs uz tā ir uzrakstījis heavy duty, deep cycle un ko tik vēl nē, tad jūs kļūdāties.
Jā, šie akumulatori ir daudz izturīgāki. Bet dažas pilnas izlādes - un no iepriekšējās kapacitātes tur ir palicis tikai nosaukums.
Man bija Monbat dziļizlādes akumulatori. Smagi, speciāli paredzēti šādām lietām, ar mazu starta strāvu, toties biezām platēm, kuras tik ātri nesabirst. Un tomēŗ, pēc 4 gadu intensīvas lietošanas, neviens no viņiem vairs neturēja.
Lietoju tikai impulsu lādētāju. Pierēķiniet arī to pie izmaksām, jo labs impulsnieks vēl maksās savus 70 eiro!
MartinsSi, 31.oktobris 2017, 22:32
Un šinī brīdī diskusija kļuva reti saturīga un argmentēta :) (tas bija domāts nopietni, bez sarkasma). Akumulatori protams būs jāmaina, un bez visa augstāk minētā vēl vienmēr savlaicīgi jāuzlādē, ja gribam, lai tie kalpotu. Paskriet ar viņu jebkurā gadījumā nevarēs, ar to jārēķinās uzreiz (Es pat teiktu, ka Martina sauktie cipari ir absolūts maksimums, vairumā gadījumu nebūs pat tik daudz). Tāpēc arī mierīgi čučinam 4.robā nevis 5. un rēķinamies, ka pārbraucieni tāpat prasīs laiku (toties airēt bonusā nevajadzēs). Rezultātā vienīgais ieguvums - airu vicināšanu varēs apmainīt pret akumulatoru stiepšanu.
Ja ezerā ļauts braukt ar benzīnu, lūdzu, netērējiet līdzekļus tai parodijai. Nav vērts.
Šim jau lielos vilcienos var piekrist, tikai starta uzstādījums jau bija nevis lielā Pella (kurai 34lb pēc ražotāja definīcijas ir pamaz) un liels ezers, bet gumijniece (domājams maza) un benzīnu nevar (nu labi, šis parādījās diskusijā, bet tomēr).
Krishs_KG, 31.oktobris 2017, 23:09
Manas 3 kapeikas. Mazais benzīnmotors, protams, ir viegls, bet Jums tiešām patīk iemainīt to pļurkšķi pret copi pilnīgā klusumā ar elektro? Es uz ko velku - vajag abus. Elektro nav domāts gariem pārbraucieniem - ja ir savas "bedres" un tās ir netālu, tad der, ja ne, tad bendžu.
abrakadabra, 1.novembris 2017, 11:25
Vecīt, lielākā daļa gumijs laivas sver vairāk vai tik pat cik stiklašķiedras pella. 4 metru Pellu es varēju viens pats busā iekraut. A tagadējo 3.90 metru outlandu - aizmirsti.
Pella elektromotoram būs labāks risinājums, nekā par metru īsāka gumijene. Kura lētajā variāntā kā likums, vēl būs bez ķīļa, kas savukārt braukšanu pret vēju padarīs par mocībām.
MartinsSi, 31.oktobris 2017, 23:23
Vēl no prakses, par akumulatoriem.
Ja jūs esat iedomājies, ka gadījumā, pilnīgas izlādes gadījumā jūs nenokausiet akumulatoru, pat ja akmulatora ražotājs uz tā ir uzrakstījis heavy duty, deep cycle un ko tik vēl nē, tad jūs kļūdāties.
Jā, šie akumulatori ir daudz izturīgāki. Bet dažas pilnas izlādes - un no iepriekšējās kapacitātes tur ir palicis tikai nosaukums.
Man bija Monbat dziļizlādes akumulatori. Smagi, speciāli paredzēti šādām lietām, ar mazu starta strāvu, toties biezām platēm, kuras tik ātri nesabirst. Un tomēŗ, pēc 4 gadu intensīvas lietošanas, neviens no viņiem vairs neturēja.
Lietoju tikai impulsu lādētāju. Pierēķiniet arī to pie izmaksām, jo labs impulsnieks vēl maksās savus 70 eiro!
MartinsSi, 31.oktobris 2017, 22:32
Ja ezerā ļauts braukt ar benzīnu, lūdzu, netērējiet līdzekļus tai parodijai. Nav vērts.
Piemēram, Minn kota 34LB, pēc ražotāja rij 33 ampērus, pilnā gāzē.
Tas ir - testējot ūdens spainī, bez jebkādas slodzes.
Tātad ar 100 Ah stundu akumulatoru, maksimālais braukšanas laiks, būs 3 stundas. Un ne vairāk.
Tā ir teorija.
Praksē jūsu akumulatora ietilpība pēc gada jau būs samazinājusies par vismaz 20 procentiem. vēl pēc gada, vismaz par 30, un tādā veidā, līdz nullei, kamēr izbeigsies pa visam. :) Tā tas ir. Pēc četriem gadiem, akumulars būs praktiski miris, vai jau daļēji miris.
Tas no pieredzes :)
Tātad par praksi un teoriju.
Tas ir pie ideāliem apstākļiem - pēc ražotāja. Realitātē jūs diez vai dabūsiet 3 stundas, ar šādu setupu.
Realitātē, laivas svars, vējš, zāles, kuras ķerās dzenskrūvē, testējot ar testeri, šis motors sūc vēl par diviem apmēriem vairāk. Arī starta brīdī, ampēri uzkāpj, gandrīz līdz 40.
Tātad, kur jūs te varat nobraukt 8 stundas pilnā gāzē?
Lai nobrauktu 8 stundas, teorētiski būtu nepieciešams 270Ah akumulators! Bet tas ir teorētiski.
Beidziet lolot cerības un dzīvot ilūzijās!
MartinsSi, 31.oktobris 2017, 22:13
Jā. 4 metrīgā Pella ar
saliekot 75ah un 85ah nekad nebus taspats kas viens 160ah akjis.gruti pat iedomaties ar kadu domu tas bija darits bet gudri tas nav.p.s ja man butu katreiz uz,no copes jastaipa 2akji,tad drosvien es ari teiktu ka e-motors ir suds. ne ka personiga.
gahans, 31.oktobris 2017, 21:04
Jā. 4 metrīgā Pella ar elektromotoru vējā braucot vienam stāv uz vietas pat ar piekto robu. Ar 34nieku minn kotu. :D.
Man bija divi aķi 75ah un 85ah. Ar 5to robu viņi non stop tur aptuveni maksimums stundu. Ne vairāk.
Tā kā par to braukšanu pilnā gāzē visu dienu - salti meli.
MartinsSi, 31.oktobris 2017, 18:47
Jā. 4 metrīgā Pella ar elektromotoru vējā braucot vienam stāv uz vietas pat ar piekto robu. Ar 34nieku minn kotu. :D.
Man bija divi aķi 75ah un 85ah. Ar 5to robu viņi non stop tur aptuveni maksimums stundu. Ne vairāk.
Tā kā par to braukšanu pilnā gāzē visu dienu - salti meli.
MartinsSi, 31.oktobris 2017, 18:47