Idejiski Evinrude ETEC skaitās viens no "krutākajiem"motoriem pasaulē... Dēļ savas iešprices sistēmas tērē kā 4takteris, bet ir visas 2taktnieka priekšrocības - svars, uzrāviens, uzticamība utt.
Bet dārgs gan... gan pērkot, gan remontos...
bik vairāk info http://www.chastheboat.co.uk/download/ETEC%20myths%20exposed%20docket.pdf
P.S. E-tec eļļa tak nav jājauc kanniņā... Ielej bundulī 1-2x pa sezonu, motors pats jauc un špricē...
zaraza, 28.februāris 2013, 23:25
Par vie-divām reizēm sezonā :) OK var jau būt, tikai Norway copējot divtakterim eļū nācās pieliet apmēram 3 l nedēļā, un tas bez lieliem noskrējieniem.
Kad pirku laivu, tad par šiem jautājumiem intersējos pastiprināti. Oil injection sistēma, protams, ir ļoti ērta, bet tā ir arī pietiekami riskanta, jo pastāv iespēja, ka motors "noraujas uz lieso" un to tu uzzināsi tikai pēc tam, kad jau būs jāremontē. Ja pērk jaunu dzinēju - risks mazāks, pērkot lietotu dzinēju - 4 taktnieks ir daudz drošāks no veselības viedokļa nekā ""oil injection" modeļi, arī klusāks, ekonomiskāks, jā - arī smagāks, nav tā 2-taktnieka "sprādziena" :) Tikai kam to sprādzienu vajag?
Ja vien rocība atļauj, tad 2-taktnieks lai paliek amerikāniem :)