Laivas un to motori

Man arī ir Parsun 5. Riktīgi ekspluatēts 2.5 sezonas.
Sākums bija dramatisks. Kloķeni nomainīja pēc divu nedēļu ekspluatācijas - kaut kas ar sadales mehānismu. Pēc tam pienācās piestrādāt pie karburatora - benzīna līmeņa regulēšana.
Pēc tam gāja kā tanks. Pagājušo sezon saplīsa startera atspere(15 LV). Es lietoju ārējo benzīn bāku, pielaišana bez problēmām. Ja no iekšējās bākas izdedzina visu benzīnu, tad gan būs ilgi jārausta.
6.maijs 2012, 21:22 | links
 
Braliti, man arī interesē ka to plāksni piemeistarot. Kaut kādā saitā biju redzējis bildes, bet vairs neatrodu.
Rimi maisi tagad ir tādi paplāni, var neizturēt, bet ar izpletni var sanākt ka laiva nevis peld uz priekšu, bet met apļus apkārt izpletnim.
6.maijs 2012, 20:10 | links
 
Ja grib lai lēnāk iet tad pie dzinēja horizontālās stabilizācijas ( ir visiem dzinējiem ) liek plāksni kuru regulē ar rokturi .Maina lenķi. Tas palīdz neraut purnu gaisā un pie maziem ātrumiem izmantot kā bremzi. Zinu 2 večus Burtnieku velcētājus kas saviem dzinējiem ir tādas bremzes uztaisījuši. Strādā super labi un nevajag rimi maisiņu izmantot kā bremzi :))) Jainteresē konstrukcija tai uzpariktei - raksti privāti.
6.maijs 2012, 19:50 | links
 
marti: paldies par padomu
6.maijs 2012, 19:41 | links
 
es domāju, ka bušam nevajag neko. bet ja tomēr liekas, ka ir par ātru, tad vari paeksperimetēt ar peldošiem enkuriem. domāju, ka lielu nē. 20X20cm vai 30X30cm. ieskumā paeksperimentē ar plastmasas spaini vai rimi maisiņu :)
6.maijs 2012, 19:20 | links
 
marti: Cik tādam busham būtu attiecīgais enkura izmērs?
6.maijs 2012, 18:59 | links
 
diezvai bush slīd labāk par pellu. ar pellu ir ok, kaut arī prasās lēnāk. parasti jau pūšļi ne visai labi slīd - būs ok. ja par ātru, tad ielaid peldoši enkuru - izpletni attiecīga izmēra.
6.maijs 2012, 18:55 | links
 
par ātru nav nekad, jo ātrāk velcēsi, jo ātrāk tiksi pie zivs :DDD
6.maijs 2012, 18:42 | links
 
BUSH ar garumu 3,30 ar 5zs motoru velcei nav par ātru?
6.maijs 2012, 18:19 | links
 
Un vēl... 2taktniekam nepatīk ilgstoša velcēšana uz minimāliem apgriezieniem. Sākas pārsitieni un sprauslāšana.
5.maijs 2012, 21:14 | links
 
Copmanim - velcēšanai svarīgāk kā motors skan pie mazajiem apgriezieniem.
5.maijs 2012, 18:40 | links
 
lacuks007,
šādi skan divtaktis

5.maijs 2012, 09:51 | links
 
kkeda,
gudriniek, kopš kuriem laikiem tehniskajā pasē raksta taktis? Ja neraksta, tad iepūt, ja tilpnē atļauts braukt ar motoru, tad brauc kaut ar dīzeli !
5.maijs 2012, 09:48 | links
 
Jāiegaumē vēl tas kad ar 2t dzinējiem daudzās tilpnēs ir aizliegts braukt, sakarā ar dzinēja izplūdes piesārņojumu.
5.maijs 2012, 09:35 | links
 
Pie 2t plusiem var minēt, ka lietotie būs lētāki par 4t (jaunus 2t vairs nedrīkst ievest un tirgot ES), vienādas jaudas motors 2t asāk atsauksies uz gāzes piedošanu, motors konstrukcijas dēļ ir vieglāks, salīdzinot ar 4t. To var pārvadāt jebkādā stāvoklī.
Ne vienmēr 2takters būs skaļāks par 4takteri, bet pārsvarā tā būs, ja motoram 1 cilindrs.
Mīnuss neapšaubāmi ir čakarēšanās ar eļļas/benzīna jaukšanu. Cik man ir nācies velcēt, no 2taktera atgāzu smaķelis tomēr kaitina, kad vējš sanāk no laivas aizmugures.
Es 2t vairs nepirktu, bet ja ir lielisks piedāvājums, tad vajag ņemt un braukt ...
4.maijs 2012, 17:50 | links
 
Skalaaki ir. Drosi vien jo vecaaks, jo skaljaaks.
4.maijs 2012, 17:38 | links
 
kā ir ar 2t motoriem? baigi skaļi viņi ir?
4.maijs 2012, 17:29 | links
 
paldies par viedokļa izteiksanu! ko sakat par mariner motoriem?
4.maijs 2012, 16:04 | links
 
Nekada gadijuma neperciet Parsun (5 zs)- slikta pieredze. Pa coku tek ara ella, totaali nelec (javelk 20 reizes) utt. Panemiet kadu lietotu Suzuki, Yamaha vai ko citu labaak.
4.maijs 2012, 16:03 | links
 
mekleju motoru no 2.5-5zs lietotu. piedavajumus uz pm
vai 28857470
4.maijs 2012, 15:56 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager