Laivas un to motori

Šādus aizsargus dzenskrūvēm tirgo boatshop, bet prasa gan kosmiskus 50ls.redzēju izstādē.Jāņem vērā ka šis aizsargs samazina motora jaudu, tāpēc vairāk piemērots jaudīgākiem motoriem.Bija doma šādu uzmeistarot savam 5hp ,bet palasot krievu saitus sapratu ,ka sevišķa tolka no viņa nebūs, tik jaudas zudums.
5.maijs 2011, 15:31 | links
 
V.S.O.P. - Atbalsta "kāju" gan vajag uzreiz treilerim uztaisīt, no kāda resna bagāžnieka amortizatora... ļoti pietaupīs gan laivu, gan dzinēju.

Īsti nesapratu - kur un kādēļ, vai vari paskaidrot precīzāk.

Par ofisa krēsliem laivā - es tādu lietoju, neko klāt nestiprinu - ja gribas to var darīt, kaut gan jēgu neredzu.
Nu riteņi gan jānoņem, citādi:)))
5.maijs 2011, 13:51 | links
 
Sveiki! Vai kads ir lietojis vai pazistams lietojis vai dzirdetas atsauksmes par Selva motoriem?
5.maijs 2011, 13:48 | links
 
Nu ja riktīgi gaitā ejot neviens "kosmodisks" neglābs... Bet lēnu gaitu braucot gan varētu glābt.
Nav ne viena kas tādu jau lieto?
Tehniski neka sarežģīta tur nav- apm. 50mm plata 3 mm biezas ņeržas loksne saliekta aplī un piemetināts apakšā kronšteins pieskrūvēšanai pie kājas.
5.maijs 2011, 13:22 | links
 
Var jau arī lētāk sarunāt atvešanu, bet domāju, ja Bumsi piespiestu, būtu vēl lētāk un ar garantijas remontu ar būtu atrāk :-))))))))
5.maijs 2011, 13:02 | links
 
Skrūve maksā to pašu. Glābs gan tas riņķīts tikai turkšgaitā bubinot, ātrumā būs pa švaku.
5.maijs 2011, 12:56 | links
 
cena tb
5.maijs 2011, 12:54 | links
 
neca gan kosmodisks+ veel piegaade + pvn + muite= jauns motors :D
5.maijs 2011, 12:54 | links
 
nu moins 125$ :D
5.maijs 2011, 12:53 | links
 
Te vēl rūpnieciski ražots, var piegādāt arī uz LV.

5.maijs 2011, 12:48 | links
 
starp citu ljoti laba lieta! man ar gadiijaas nobraukt pa akmenjiem kjiishezeraa pie jaunciema ostas. tur pavisam mistiski metra - pusmetra dziljumaa atrodas palieli akmenji. salociiju dzenskruuvi un apraava kaajaa kaut kaadus tur lorinjus. dzenskruuvi izglaaba, bet kopsh taa gadiijuma iegaadaajos eholoti ;) un tomeer veel domaaju, par papildus droshiibu. shitaads risinaajums, ko vairis iemeta, man simpatizee. prieksh 5hp aatrumiem gana labs, kaa jau zivnieks mineeja.
5.maijs 2011, 12:48 | links
 
Ja ir kur ofisnieku pieskrūvēt, tad -uzpriekšu!! Bija man tāda doma kad RIBs bija, neatradu vietu. Vienīgi par izturību - ofisnieki pārsvarā ir baigi vārie, dažus papētījām - negribētu tādā sēdēt pa viļņiem braucot.

Basu beņķis ir OK, tik laiku pa laikam jāpieceļas izstaipīties ;) un pēc 6-7 stundām pakaļa tāpat piekūst :) sāc grozīties uz vieniem vai otriem sāniem :)
5.maijs 2011, 12:45 | links
 
Bumsi, re tev atkal ideja lai vari padzenāt savu atlikušo pelēko masu :-)))))
5.maijs 2011, 12:36 | links
 
tad jāliek motors ar ūdensmetēju,un mauc kamēr laiva uzsēzas.
5.maijs 2011, 12:33 | links
 
priekš mazākiem motoriem un mazākiem ātrumiem šāds aizsargs domāju, ka ir baigi ok, bet tādiem, kas jau iet ar lielākiem ātrumiem, ja apakšā pēkšņi trāpās dolomīta šķemba, baļķis u.c. nekādi aizsargi neglābs, jo visu triecienu uzņems pati kāja, un tad jau no vieksmes atkarīgs, vai kāja ar visu skrūvi noies lejā, vai tomēr paliks pie motora :DD
bet tas tik mans viedoklis :))
5.maijs 2011, 12:29 | links
 
Vairis30

Nav slikti, bet nu šis varētu parasgāt tikai no tīkliem, drātīm utml. No sitiena pret masīvu akmeni vai balķi tas diez vai līdzēs, ber gan pat palielinās iespēju nolauzt ne tikai skrūvi bet visu kāju.
5.maijs 2011, 12:29 | links
 
Piemērs kā azsargāt dzenskrūvi (ņemts no cabelas.com):
5.maijs 2011, 12:22 | links
 
man liekas tepat forumā, viens bija gumijniecei ar cieto grīdu pieskrūvējis ofisnieku. Bija dikti apmierināts :) tev arī iesaku :D daudz nedomā.
5.maijs 2011, 12:18 | links
 
Neliek mieru doma kutera priekšgalā uztaisīt ērti uzliekamu-noņemamu sēdekli spiningošanai. Paskatījos dažus oriģinālos basu laivu utml. sēdekļus, taču īsti nesapratu par ko tur maksāt 3-4x dārgāk nekā par kvalitatīvu ofisa krēslu. Papētīju ofissniekus - noņemot liekās kājas un iestrādājot laivā pamatni, kurā bāžas iekšā grozāmā daļa sanāk universāls stiprinājums , kurā tad nu var iebāzt praktiski jebkura tipa aukšdaļu - kaut prastāko grozāmo ķeblīti, kaut masīvu ādas direktora krēslu. Skaidrs, ka aukšdaļas izvēlē jāvadās no materiāliem, kas ir izturīgi un ko iespējams aizsargāt pret koroziju ūdens ierekmē, bet neredzu principiālus sķēršļus. Vai kādam ir pieredze/viedoklis par šo tēmu?
5.maijs 2011, 12:14 | links
 
un brauc lēnāk, ja eho rāda 2 m.
5.maijs 2011, 12:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager