Laivas un to motori

Nu salauzt un saplēst jau var jeb ko!Taču pieļauju,ja reiz tur tā rakstīts,tad tā arī ir!Bet varbūt esmu pārāk lētticīgs un ticu visam ko redzu un lasu? :)
7.janvāris 2011, 16:02 | links
 
ne jau atāķēsies, bet elementāri noplīsīs tā konstrukcija, kad motors gribēs zem laivas palīst.
7.janvāris 2011, 15:59 | links
 
Nav,nav ķīlis.Jā,tas ir vienīgais mīnuss manā izpratnē šai laivai.Lielos vilņos nav komfortabli velcēt.Bet vienkārši pārvietojoties man tas netraucē!
7.janvāris 2011, 15:58 | links
 
Bet vispār šis trancis ir izveidots tā,ka uzdodot gāzi motors nekā nevar izāķēties.Tas vēl spēcīgāk ieāķējas savā vietā.Vienīgi atpakaļgaitā,pie ĻOTI lielām jaudām to varētu izdarīt.
7.janvāris 2011, 15:54 | links
 
"Tad gan ar šo bija pagrūti,taču process neapstājās.Man šķiet,ka Samu šis motors stumtu daudz labāk." Droši vien šie teikumi arī izraisīja pārpratumus.
Cik var noprast, tā laiva ir bez ķīļa. Nekāda dižā vadāmība viņai nevar būt, tā ka ātri braukt viņa vienkārši nedrīkst. Arī trancis viņai ir uzkabināms, tā ka neko vairāk par elektromotoru uz viņa nedrīkst karināt. Un neieteiktu arī mēģināt.
7.janvāris 2011, 15:53 | links
 
nu ja trancim pietaisīt "protivovesu" un pašam uz tā gala sēdēt, tad vari mēģināt kabināt :))) tik pie noteiktiem Z.S. ar visu protivovesu katapultēsies :))))
7.janvāris 2011, 15:52 | links
 
Mes draugiem aizdevām hondas 2.3 labi ka ne manu. Ja prātīgi uz pilnu gāzi neliksi un pie krasta var mēģināt.
7.janvāris 2011, 15:48 | links
 
Nu ja uzliktu 20Hp motoru,tad varbūt.......bet šim mopdelim līdz 5zs var likt.Vispār tā konstrukcija ir pietiekoši labi izdomāta un kvalitatīvi ražota!Kad notestēšu,tad pastāstīšu. :)
7.janvāris 2011, 15:43 | links
 
Lauric, tad būšu ko sajaucis. Man likās, ka kaut kur atpakaļ lasīju par "samu".
7.janvāris 2011, 15:41 | links
 
Ir izmēģināts ar līdzīgas konstrukcijas laivu, kā dosi ručkā tā motors būs zem ūdens. Bet nu vienreiz var pamēģināt visu ko.
7.janvāris 2011, 15:40 | links
 
Kāds tam ir pamatojums?Vai tikai tas nav mīts.........
7.janvāris 2011, 15:36 | links
 
Nav starpība,bush,hibo,vai dulkan, ja laivai nav normāla tranča tad benzīnnieku likt nedrīkst.
7.janvāris 2011, 15:35 | links
 
Man nav Sams.Ir Hibo Fishbon HF-300P.Ar šo laivu 4 reizes esmu bijis Burtniekā un .....brīnums gan,vēl esmu dzīvs!Nav nemaz tik traki,kā te vairākums ir sadomājies.Vētrā es copēt nebraucu un man šķiet,ka nav problēmu!man šķiet,ka vienkārši vairāk ar galvu ir jādomā un viss kārtībā!Burtniekā čaļi vienā copes dienā ar pellu vai samu bija apjājušies uz muti.Tik konkrēti neatceros.To manuprāt ir daudz vieglāk uz muti dabūt nekā manu fishbonu.
Un vēl!Interesanti ar ko iepriekš minētā laiva atšķiras ar līdzīgām analogām,piemēram,Bush?Pa lielam ne ar ko!šī blakus noliekot pat labāk iepatikās kā Bush,un tāpēc tā man tagad ir!Izpildījums sakarīgāks. :) Taču katram savs!
7.janvāris 2011, 15:27 | links
 
Griezeejs

http://www.minnkotamotors.com/products/accessories/ipilot/saltwater.aspx

I-pilot saucas, nesajauc ar autopilot, tas ir cits stāsts.
7.janvāris 2011, 15:27 | links
 
Pa Burtnieku ar elektro vēl nesen braukāja daudzi. Gan ar motoru vien, gan visādi pieairējot. Tātad, tas nav nekas neiespējams.
Mani drīzāk piesardzīgu dara tas, ka Lauric gatavojas tajā ezerā "līst" ar "Samu"!
:)
7.janvāris 2011, 15:17 | links
 
Protams katram ir sava pieredze un iespējas, bet šis forums priekštam ir veidots lai dalītos pieredzē un ja kāds ir izgājis to gonku vooružeņija ,tad to pieredzi ir vērts ņemt vērā lai nekļudītos savā izvēlē.
Laurīc es ieteiktu neriskēt ar šādu laivu Burtniekā.
7.janvāris 2011, 15:14 | links
 
V.S.O.P, atvaino, neizlasīju kārtīgi ko rakstīji, bet vienalga, manā uztverē abi varianti ir dzīvotspējīgi. Nu nebraukšu es nekad pa seklajiem ezeriem ar iekšdedzes dzinēju.
Lauric, ja tu tēmē uz Burtnieku, tad gan tava laiva, gan elektromotors neatbilst Burtnieka stihijai. Tas būs liels risks kādreiz neatgriezties no copes. Kombinācija, tava laiva un iekšdedzes dzinējs, manuprāt ir vēl lielāks risks Burtniekā.
7.janvāris 2011, 15:11 | links
 
Man ir Minnkotta Traxis 40 digital maximizer e-motors. Varu pateikt to, ka ar 100 Ah akumulatoru velcēju pa Lielupi no Varkaļu ostas līdz Druvciemam vai arī Ķīšezerā no Juglas kanāla līdz Mangaļiem un atpakaļ bez nekādām problēmām. Aptuveni 6-10 h akumulatora darbības laiks atkarībā no jaudas un vēja.
Tā kā man patīk klusu pārvietoties no punkta uz punktu un neredzu ar milzīgu troksni triekties uz jaunu copes vietu, tad varu tikai ieteikt Minnkottas e-motoru tiem, kuriem nekur nav jāskrien. :)
7.janvāris 2011, 15:02 | links
 
Lauric,man ar brīžiem liekas ka Latvijā veiksmi copē nosaka laivas lielums,kāta un spoles dārgums.Paldies zivniekam,kaut par to,ka vienu otru vizdeguni ar savu copes tehniku pie vietas nolika.Dies pas neesmu pret dārgām izvirtībām,tik bišku vienkāršības pietrūkst,pietāti lūdzu pret savādākiem par jums.
7.janvāris 2011, 15:01 | links
 
Laurīc nupat apskatīju, kas tas Hibo fišbon par zvēru,nu tādai laivai benzīnnieks nederēs.
7.janvāris 2011, 15:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager