Laivas un to motori

divatā varbūt pietiktu ar 10 zs, bet ar 15 zs glisēs točna!
17.novembris 2010, 12:16 | links
 
sveiki kungi!

man ir doma iegādāt pūsli - bush kaiman 360, interesē zinošu cilvēku viedoklis, cik tad īsti zirgus motoram vajadzētu, nu vismaz lai 2vatā varētu iziet uz glises, pārsvarā paredzēts copei upē, pagaidām nav ne jausmas uz ko skatīties 5 / 10 / 15 zs? ...
17.novembris 2010, 12:12 | links
 
http://www.katera-lodki.ru/motolodki


par krievu laivam
17.novembris 2010, 12:00 | links
 
Gunča, Tu domā tādu, kāda ir Dzintaram?
17.novembris 2010, 11:56 | links
 
Urmas, Tu nejauc par Kazankas modeļiem??
17.novembris 2010, 11:37 | links
 
paši krievi atzīst,ka labākā no kazankām esot 2M!
jo Kazanka-5M esot īsāka un ar motoru ejot,baigi vibrē pa vilni.
p.s.kānekā Kazankas ražo aviācijas rūpnīca.tāpēc RU ir atzītas vienas no labākajām,savā cenu kategorijā.jaunākie modeļi vairs tikpatkā neatšķiroties no ārzemju analogiem.pat neesot nogremdējami!runā,ka nākamgad būšot jauns modelis.tik nezinu cik tās taisnības.
:)))
17.novembris 2010, 11:24 | links
 
Gunča, skaties pēc Kazanka 5M. Man bija, ļoti laba laiva.
17.novembris 2010, 11:17 | links
 
Juglā, labajā pusē ir laivu kooperatīvs. Uzliec tur uz sludinājuma dēļa sludinājumu ka tādu zvēru pērc un gan jau atradīsies pārdevējs. Personīgi pagājušajā gadā sept. esmu skatījies 2 gab. tādus kuģus. Pilnīgi iespējams ka nav vēl pārdoti.
17.novembris 2010, 10:07 | links
 
Makšķernieki, varbūt kāds var palīdzēt vai zin kas pārdod laivu Kazanka 5 tās ar spārniem neder to ir pa pilnam vajag lai lielāku motoru varētu uzlikt,varbūt kādam kaimiņam stāv un neizmanto!
17.novembris 2010, 09:11 | links
 
2t motoram ta bubinašana mazak patik,4t pilnigi vienalga.Tie tadi miti vairak.
16.novembris 2010, 15:37 | links
 
Man pazīstams mehāniķis teica to pašu- nav tie motori paredzēti ilgstošai "bubināšanai". pamēģini ar mašīnu "aizbubināt" uz minimāliem apgriezieniem ar pirmo ātrumu piemēram no Alūksnes līdz Rīgai :D
Pats jau arī reizēm šoruden "pabubinu" uz velci, un arī pēc ilgstošas velcēšanas motors sāka rīstīties, lai gan nekādu vainu nu nevarēja atrast.
16.novembris 2010, 13:46 | links
 
TERE!
Nepārtraukti darbinot motoru lēnos jeb min. apgriezienos ir tīša motora nokaušana.Vēl ļaunāk nekā pārslogojot.Tur visas problēmas.Tiek vainota degviela,sveces ,utt.
16.novembris 2010, 13:34 | links
 
Es gan ieteiktu nelikt, ne karstāku, ne aukstāku, bet tieši tādu, kādu ir paredzējis ražotājs. Varbūt labākas firmas, bet ar precīzi tādiem parametriem, kā orģinālā.
16.novembris 2010, 12:53 | links
 
Nav vajaku sveču.Viņam ir dažadi siltumadeves koeficenti.Tev vajag ''karstaku''.
16.novembris 2010, 12:42 | links
 
paldies par info! izmēģināšu, kā teici, par svecēm dzirdēju, ka iesaka likt vājākas tieši šāda iemesla dēļ.
16.novembris 2010, 12:39 | links
 
17 nomaini sveci.Ja ilgi velce tad svece neuzkarst cik vajag un nenodeg uzdegumi.Vai ari pameģini kadu laiku pavilkt pilnu ručku lai svece izkarst
16.novembris 2010, 12:25 | links
 
V.S.O.P. kā Tu to domā? :)
16.novembris 2010, 10:55 | links
 
Piraac,divata var izgrozities,trijata sudigi ... tas par 450 ...
16.novembris 2010, 10:51 | links
 
Tai BRIGā450 nav pa maz vietas? Makšķerēšanai...

Tā kā slēpošana pašreiz vēl neinteresē, tad 50Zs arī laikam nē.

Kaut kur (hmm tepat?) lasīju, ka lai laivu paceltu uz glisi, esot jābūt 1zs uz 10kg. Importa saitos runā par ~1zs uz 7kg. Nav gan skaidrs, vai ir runa par laivas un motora pašmasu, vai arī tiek ierēķināts ekipāžas svars.

Ko saka pieredze?
16.novembris 2010, 10:45 | links
 
Izklausās pēc "vardēm" degvielas padevē.
16.novembris 2010, 09:42 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager