Laivas un to motori

varbūt kāds ar to saskāris: kas varētu būt par problēmu Mercury 2,5 zirgu motoram, ja reizēm, iedarbinot motoru, kāja laiž baigos burbuļus un nevar uzgāzēt un kā ieliek ātrumā noslāpst? parasti pie auksta vai remdena motora.tas varētu būt saistīts ar dzesēšanu? sen gan neesmu mainījis reduktorā eļļu(krietni virs 100 darba stunām), varbūt arī tas pie vainas, ar steigu nomainīšu. vēl motors pēdējā laikā pasācis slāpt pie minimāliem apgriezieniem.lietoju viņu velcējot. nekas nav aizsērējis, karburators un aizdedze pārbaudīta, nekas nav aizsērējis paldies
16.novembris 2010, 09:20 | links
 
Piraac

Pirmā labā lieta ir tavs piegājiens jautājumam. Ja Pērc, tad labu mantu.

4,2m ar 15 nieku ies, būs pašvaks, bet viss ir atkarīgs no paredzamajiem attālumiem. Ja attālumi nelieli, tad ies. RIBi ir smagāki par pūšļiem, bet ir daudz komfortablāki viļņos, bet nekad neielīdīs bagāžniekā.

Man ir bijusi "līdaka"(ļoti extrēms pasākums), Bush K360 ar 20 Hp Hondu(labs kvokošanai, ātrs, kamēr nav viļņu) un Brig450 ar 50hp Hondu(jau ir ok, var kvokot, velcēt, slēpot,spiningojot traucē konsole, vispār tā Brigam ir par lielu priekš 4,5 m, bet tagad tirgoju, jo tomēr par mazu max ātrums slēpojot uz 1 slēpes).

Ja tu nekvoko(uz gumijas borta baigi ērti) un ir kur glabāt, tad labāk tomēr kaut ko nepiepūšamu. Pazīstami puikas ir iepirkuši sakarīgas laivas copei, stiklaplasta, ērtas, ātras. Neesmu interesējies, kā saucas, bet ar 25 Hp motoriem pa Daugavu labi pārvietojas, daudz vietas mantām un ērtas spiningošanai.

Mēģini izlobīt ko sev derīgu no augstāk minētā.
16.novembris 2010, 07:10 | links
 
OK. Tad jautājums par RIB. Vizuāli šķiet dziļāks kokpits, kas varētu padarīt stāvēšanu kājās nedaudz drošāku. Vai tā ir, vai tikai šķiet?
Nu un principā RIB vispār būtu labāka izvēle, ne? Vienīgi divi mīnusi - dārgāka laiva un lielāks/dārgāks dzinējs.
Pareizi esmu sapratis?
Mēģinu izsvērt par un pret, 10zs vs 15zs, 4.2, vai 4.7m
Gribās tā komfortabli pavadīt laiku uz ūdens.
Līdz šim muļķojos ar Navigatoru un MinnKota.
Bet ar diegiem nav aršana.
Un nopirkt štruntu, lai pēc tam saprastu, ka jāver maks atkal (kā jau ir noticis) vairs negribas.
15.novembris 2010, 23:57 | links
 
Varētu jau pa Rīgas kanāliem pabraukāt
15.novembris 2010, 23:56 | links
 
Pat 3-atā, un kaut līdz Saaremaa.
15.novembris 2010, 23:18 | links
 
Viss atkarīgs no tā , par cik to var paņemt .
15.novembris 2010, 23:15 | links
 
Ko eksperti saka par Bush Favorit 420 un 15 motorīti? Diviem vīriem pamētāt vizulīti, pavelcēt un varbūt arī jūrā iebraukt?
15.novembris 2010, 23:12 | links
 
StormsLV - variants pavisam vienkāršs - piezvani uz BUSH bāzes telefona Nr. un pavaicā.
15.novembris 2010, 13:35 | links
 
Kāds nav skatījies Bush laivas uz rudens atlaidēm pie razōtāja?
Varbūt kāds zin cik maksā Kaiman K-330R?
15.novembris 2010, 12:48 | links
 
Jā, iet tā attālinātā reģistrācija, tā ka viss būs "bumbās".
4.novembris 2010, 10:41 | links
 
OK.
Paldiesiņš par atbildēm. Jāpainteresējās par to attālināto variantu.
PS. Motors 10-nieks (Tohatsu 9,8)
4.novembris 2010, 09:42 | links
 
Ir pieejams tāds pakalpojums(vismaz auto), kā "attālinātā pārrakstīšana".

Īpašnieks un turētājs var iesniegt reģistrācijai nepieciešamos dokumentus (tsk. apmaksas dokumentus) dažādās CSDD nodaļās. Maksa par šādu pakalpojumu Ls 4,54. Lai reģistrāciju veiktu šādā veidā, jāņem vērā sekojošais:

- CSDD pārbauda visu reģistrācijas procesā iesaistīto personu identitāti un par iesniegtajiem dokumentiem izdara atzīmi transportlīdzekļu reģistrā. Atzīme derīga 30 dienas;

- ja transportlīdzekli vai numurēto agregātu nereģistrē 30 dienu termiņā, reģistrācijas procesu pārtrauc un iesniegtos dokumentus 30 dienu laikā pēc termiņa beigām var saņemt CSDD nodaļā, kurā tie iesniegti. Neizņemtos dokumentus iznīcina;

- atzīmi par reģistrācijas uzsākšanu uzskata par nederīgu, ja dokumentu iesniedzējs līdz procedūras pabeigšanai iesniedz iesniegumu par citas reģistrācijas darbības veikšanu;

- ja rodas juridiski šķēršļi reģistrācijas procesa pabeigšanai, reģistrāciju atsaka līdz juridisko šķēršļu novēršanai.
4.novembris 2010, 09:26 | links
 
Abiem jāsatiekās Jēkabpilī un uz savstarpējā iesnieguma vai veikt reģistrāciju.Maksa apm. 15 Ls. Aber cik ta liels tas motors tev ir?
4.novembris 2010, 08:58 | links
 
Ja pērc jaunu tad pietiek ar pārdevēja papīru gan motoram gan laivai Es personīgi reģistrēju katru atsevišķi ja nu gadījumā sadomāju ko pārdot.. bet ja pērc no rokas tad vajaga nummuru salīdzināšanu izņemot ja abi iet un taisa īpašnieka maiņu...
4.novembris 2010, 01:35 | links
 
Ir "uzradies" jautājums Nopirku motoru, kurš reģistrētskopā ar laivu un cilvēks pārdevis arī laivu, taču nav ne noņēmis no uzskaites, ne pārrakstijis (nav paspējis). Motors no D-pils, džeks ir ar mieru noņemt no uzskaites, un tad motoram "pienākošos lapiņu" atsūtīt pa pastu uz Rīgu, bet te sākās. Interesējos CSDD par pierģistrēšanu, tur saka ka abiem jābūt, ar "lapiņu" vien nevarēšot. Nu baigais lauznis triekties uz D-pili, labi jau ka tirgonis piekrita līdz Pļaviņām motoru atvizināt. Kādreiz mašīnām izdeva motoram rēķinu-izziņu un mierīgi viens pats gāji un dariji, tagad fiziska persona it kā tā nevar. Nu pastāstiet savu pieredzi, jo tās CSDD dāmas kaut kā nepārliecināja,jo pašas viņas tur stostijās un bija sajūta ka ne īsti labi zin.
Paldies.
3.novembris 2010, 23:56 | links
 
to papsis
Ok,nočekošu.
1.novembris 2010, 13:37 | links
 
SS-ā taisni pārdod progres 4 komplektā ar garāžu.ja nemaldos Krasta masīvā:))
1.novembris 2010, 12:45 | links
 
To DsKs
Ok.Lokācija Daugavas labais krasts,Sarkandaugava,Ķīšezers,Juga etc.Neko kosmiski dārgu nepiedāvāt.
1.novembris 2010, 12:36 | links
 
fish1,noradi tomer reizem lokaciju,kur velies iegadaties 'ipasumu' , laivas garazu uz piekabes neuzliksi un mazums kadam Monako kads brivs plekis uz tirgosanu
1.novembris 2010, 11:05 | links
 
Ir tāda doma pirkt Progresu 4 un iespējams klāt arī kādu laivu garāžu.Varbūt kungiem kas piedāvājams?
1.novembris 2010, 10:52 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager