Paskaties Dulkan mājas lapā, tur norādīts "Laivai ir noņemamais turētājs nelielam piekarināmam motoram (benzīna, elektriskajam)", tobiš arī benzīnu līdz 2,2 hP
ne jau tas dēlis ir galvenais, ar maziem motoriem tas gandrīz vienalga. svarīgāk, manuprāt, cik vietas aizņem sapakota laiva, cik viegli pārnēsāt, cik ātri var sagatavot braukšanai, cik personas būs laivā.
man bija bušene 280, līdzīga gaujai un tagad ir kaimans 330. 280-niece bija vieglāka un ātri sagatavojama braukšanai (max 10 min ar piepūšanu), jo dēļus ārā neņemu. ar 330-toties ilgāk un smagāka, bet uz ūdens daudz patīkamāk un stabilāk.
Vai tad Gaujai benzīnnieks nav pieliekams - aprakstā minēts ka benzīna un elektriskajam? Ja ir, tad kur tā fiška (atskaitot iespeju pielikt ritenīšus un stumties, kā rakstīja martins_) ka trancis ir labāks par Dulkan Gaujas motora stiprinājumu? Ja pareizi sapratu par tranci sauc to dēli aizmugurē.
martins_, ticu ka ļoti nesmird, bet nu tomēr motors ir motors un benzīns, lai vai cik tā bāciņa hermētiska, tomēr savu aromātu dod (no pieredzes ar ģeneratoriem u.c benzīnagregātiem), tā kā tomēr tiem piemērotāka ir vieta garāžā nevis guļamistabā. Bet anyway paldies par ieteikumu, jo ja atradīšu vietu kur glabat benzīnnieku, tad noteikti to kaut kad pirkšu.
un vēl - pie tranča (tās cietās sieniņas) var pielikt ritenīšus, un tad nemaz nav jābūt atlētam, lai pie mašīnas laivā sakrautu visas mantas un svilpojot noripinātu līdz ūdenim. Tur kur apstākļi to ļauj, protams..
Sasa, ja vien lejot benzīnu neliesi pusi bākā, pusi uz motora, tad beznīnnieks nesmird arī dzīvoklī, un varu apgalvot, ka ērtāk ir no 4 stāvā nonest mazo benzīnnieku nekā elektro un "vieglos" aķus.
ir vērts aizdomāties, ne?
Briestu iegādāt 3m laivu. Jautājums laivu lietotājiem. Kāda būtiska atšķirība lietošanā un ērtībās ir laivām ar cieto sieniņu aizmugurē motora uzkarināšanai (piem. Bush Kaiman ) un laivai ar piepūšamo aizmuguri bez tās sieniņas tik ar tādu piestiprināmu dēli motoram (piem. Dulkan Gauja) . Motoru gan šobrīd nepirkšu, bet vēlāk varbūt elektrisko, jo benzīnnieku nav kur dzīvoklī glabāt.
štrunts par to kas tas ir , bet iedarbība graujoša- pludiņkamerā vairākās vietās gandrīz caurums, tā ka iesaku šad tad degvielas sistēmu pārbaudīt pašiem , negaidot problēmas.
man 2.2 suzukam (2t) degviela tecēja , atskrūvēju pludiņkameru un tur tādi kā kunkuļi apakša bija. liekas gan ka ūdens tas nebija un pēc iztīrīšanas viss kārtībā. arī bāku iztīriju jo tur arī tādi bija.
Uldi, protams, ka var būt varianti, aizsērējis gais filtrs, karburators, svece, svečuvads. Bet tas, par ūdeni, ir no manas pieredzes, nevis teorija. Gribi tici, negribi, netici.