Kura no organizācijām visaktīvāk aizstāv copmaņu intereses
15% 98 balsis
LMSF (makšķerēšanas sporta federācija)
 
11% 76 balsis
RMMB (Rīgas Makšķernieku un Mednieku biedrība)
 
13% 85 balsis
MOSP (Makšķernieku Organizāciju Sadarbības Padome)
 
14% 91 balsis
Biedrība Mēs Zivīm
 
11% 76 balsis
Latvijas Makšķernieku Asociācija
 
10% 69 balsis
Cita (aptaujā neminēta)
 
25% 168 balsis
Neviena
 
[3] Komentāri | dilst | aug
 
krumujancis

Visas šīs organizācijas ir tādi pietuvināto interešu klubiņi. Tādēļ vien viņi visu makšķernieku objektīvās intereses aizstāvēt nespēj, jo savs krekls vienmēr kaut kur ir tuvāks.

13.09.17 Atbildēt | Ziņot 3
Akmens_Viesis

čīkstuļiem vajag savu objektīvo organizāciju, tos neviens nepārstāv nekad.

24.09.17 Atbildēt | Ziņot 2
Marfim

LMSF ir atdzīta organizācija, tikai tā organizē Makšķerēšanas sportu Latvijā, aizstāvēt makšķernieku intereses nav LMSF uzdevums vai pienākumi. (14%)

RMMB ir MOSP sastāvā, attiecīgi pati sen neko neaizstāv, jo šīs biedrības vārdā darbojas MOSP. (10%)

Biedrība Mēs-Zivīm ir MOSP sastāvā, ar visām no tā izrietošajām sekām. (13%)

Neviena - ja Jūs par kaut ko neesat informēti, nenozīmē ka tas nenotiek. (29%)

Attiecīgi vismaz 66% no aptaujas dalībniekiem dzīvo ilūzijās.

MOSP - ir iestājusies ZM Latvijas iekšējo un jūras piekrastes ūdeņu resursu ilgtspējīgas izmantošanas un pārvaldības konsultatīvā padomē, kura 2016.gadā ir savākusies 3 no 4 nolikumā noteiktām reizēm, šogad 1, bet vēl var paspēt savākties 2 no 4 nolikumā noteiktām reizēm, ZM par normu ir palicis virzīt dokumentus kuriem nav notikusi sabiedriskā apspriešana, vai pie šādas attieksmes un šādos tempos var kāda intereses aizstāvēt lai tie 13% kuri balsojuši par MOSP padomā paši, pie reizes padomājot kāpēc kopš 2015.gada jūlija nav sanākusi makšķerēšanas interešu grupa, kurai attiecīgi nav ne informācijas, ne jausmas kāds viedoklis par kādiem jautājumiem tiek pasniegts.

Latvijas Makšķernieku Asociācija - ir VARAM Vides Konsultatīvās Padomes sastāvā, ja kāds no 11% balsojošo ir informēts par tur notiekošo, lūdzu, padalieties.

Cita (aptaujā neminēta) - 11% iespējams šie cilvēki ir informēti par ko un kāpēc balsoja.

09.10.17 Atbildēt | Ziņot 2
 
Creative templates for Google Ad Manager