Sveiks Normund!
Lasīju jau iepriekš par garantijas problēmām servisā! Varu tikai pievienoties, ka kkas nav meistara attieksmē pret klientiem, jo īpaši tam kas vērtē kātus (spoļu meistaram ar ūsiņām visu cieņu ;) )man ir nācies diemžēl peidzīvot 3 gadījumus un 1 piemērs iz dzīves - ja 10-40 gr testa kāts 3 metienā pārlūzt metot 12 gr voblerīti, tad noteikti jebkuram iestātos cilvēcīga dusma + aizejot uz vekalu tev sāk stāstīt, ka esi iecirti durvīs jeb pret laivas malu sitis un tava versija, kas tā jau ir bēdīga tiek apdirsta ar 3 stāvīgajiem, tad uzskatu ka šādam cilvēkam nav ko strādāt ar klientiem! Pie tam kats tika pārvadāts cietajā tubusā/čeholā, tam atbilde nevajag dir*t!!! Kā tev liekas tas ir normāli un vai netiek pārkāpti patērētaju tiesību likumi?














