atkārtošu vēlreiz, ja tevis nopirktais produkts ir ar konstatējamu defektu, tad veikalos to samaina bez vārda runas un vēlāk veikalnieks to preci var atgriezt ražotājam, ja produktam nav konstatējama defekta, tad veikalniekam nekas nav jāmaina, tavā gadījumā vobleriem nav konstatējama defekta
Runājot par kātiem un spolēm, garantija tiek dota uz materiālu ,savienojumiem un svarīgākajiem mezgliem, garantija neattiecās uz regulārajām apkopēm(spolēm), garantija nestrādā, ja kātā vai spolē tiek konstatētas smiltis vai dubļi, ja spoles skrūves ir aprautas, tātad pats esi līdis iekšā u.t.t., pirms bļaut un ķēzīties painteresējies uz ko attiecās garantija citās jomās, piemērma jaunās mašīnās, elektrotehnikā
Par to banānu republiku, kamēr būs tādi banāni kā tu, tikmēr būs tāda republika kādā dzīvojam....
vienmēr un visur pārbaudi preces kvalitāti, izdotās naudas daudzumu u.t.t. neizejot no veikala
Tavā gadījumā , ja nav slinkums, vari griezties pie izumi ražotāja, Latvijas firma, ar pretnezijām par viņu izstrādājumu kvalitāti, iespējams, ka kaut ko sarunāsiet, bet no veikalnieka puses es neredzu nevienu iemeslu kaut ko mainīt