Normunds Grabovskis

Normunds Grabovskis

Profesionāls makšķernieks, vairāku starptautisku žurnālu eksperts jautājumos par inventāru, pludiņmakšķerēšanu, fīdermakšķerēšanu, zivju iebarošanu un visa veida ziemas makšķerēšanu.

Kompetenci makšķerēšanā apliecina arī augstie sasniegumi Latvijā un pasaulē:

  • divkārtējs pasaules čempions;
  • divkārtējs pasaules vicečempions;
  • daudzkārtējs Latvijas čempions;
  • Lietuvas čempions;
  • daudzu starptautisku sacensību uzvarētājs.

Sveiks Normund.

Es pirmdien nopirku sev SALMO SUPREME XR3 spoli. Un tad es taisos siet virsū vizuļi. Un taisu lai aukla varētu dabūt, un izkrīt tā drātiņa no galviņas.... Ko man tagad darīt, pirmā doma bija nest uz veikalu, un jautāt vai vaig mainīt, vai sutīt uz SALMO darbnīcu sataisīt. Ko jūs ieteiktu?? Cik varētu remonts maksāt?

principā tā nevajadzētu notikt, bet ja nu reiz ir gadījies, tad ir pāris varianti, vai nu aiznes spoli atpakaļ uz veikalu un samaini vai paņem super līmi, labāk Bizon, un vienkārši ielīmē lociņu atpakaļ.

Jaunām spolēm un citam inventāram ir 2 gadu garantija, ja tev ir čeks un kaut kas notiek ražotāja vainas dēļ, tad droši nes uz veikalu un maini, nekas pa savu naudu nav jāremontē, tikko tu sāksi kaut ko labot , uzlabot vai mainīt pats tā garantija uz tavu lietu vairs neattiecās, tas attiecās uz visām precēm, ne tikai makšķerlietām

Atbildēts: 23.aprīlis 2010, 08:31 | 2 komentāri | Adrese atbildei
Komentāri
 
nu teikšu atklāti ka salmo veikala darbinieki neīpaši vēlas kautko mainīt,šodien pats saskāros ar to,salmo''eksperts''uzmetot aci pateica ka es esot vainīgs,bet es domāju ka,ka salūzusī fīdera spicīte,ir tikai un vienīgi ražotāja brāķis,pateica ka lai nākot maijā un tad domāšot,esmu ļoti neapmierināts
26.04.10
 
Paldies.
23.04.10
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu komentāru
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager